چهارشنبه 27 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

امروز؛ دادگاه رسيدگی به اتهام جديد نسرين ستوده، کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی

کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی: سومين جلسه دادگاه رسيدگی به اتهام جديد نسرين ستوده وکيل دادگستری و فعال حقوق بشر، صبح امروز ۲۷ بهمن ماه در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی به رياست قاضی پيرعباس برگزار خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی، حلسه نخست اين دادگاه برای رسيدگی به اتهام جديد خانم ستوده در تاريخ هفتم دی ماه به دليل اعتراض خانم ستوده به روند دادگاه لغو، و حلسه دوم اين دادگاه نيز در تاريخ سيزدهم بهمن ماه، به دليل اعتراض وکلای مدافع خانم ستوده به بی اطلاعی موکلشان از زمان اجرای دادگاه لغو و به امروز موکول شده بود.

اتهام نسرين ستوده «عدم رعايت حجاب اسلامی» در يک پيام ويدئويی به نشستی در خارج از کشور عنوان شده است.

دادگاه پيشين خانم ستوده به اتهامات واهی «اقدام عليه امنيت ملی» و «تبليغ عليه نظام» در همين شعبه دادگاه انقلاب، در ۲۴ آبان ماه برگزار و وی به ۱۱ سال حبس تعزيری، ۲۰ سال ممنوعيت خروج از کشور و ۲۰ سال محروميت از وکالت محکوم گرديد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016