سه شنبه 3 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حبس مهدی کروبی و فاطمه کروبی در اتاق های جداگانه، بازداشت پسر و عروس مهدی کروبی، سحام نيوز

سحام نيوز – عصر روز گذشته مامورين امنيتی با يورش به منزل کروبی تعداد زيادی از کتب و اسناد وی را با خود به همراه بردند .

به گزارش سحام نيوز – مامورين امنيتی خانم کروبی و آقای کروبی را در اطاق های مجزا محبوس و سپس اقدام به جستجو در منزل و تعويض کليه قفل ها اقدام کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گفتی است پس از اين حادثه و از شب گذشته تاکنون عليرغم تلاش های بسيار، هنوزهيچ خبری از سرنوشت آقای کروبی و همسرشان در دست نيست.
از سوی ديگر ماموران امنيتی شب گذشته با ورود به منزل علی کروبی وی را به همراه همسرش – نفيسه پناهی – بازداشت کردند. نفيسه پناهی که خواهر سه شهيد و همسر علی کروبی است ساعاتی بعد در نيمه شب آزاد گرديد اما تاکنون از سرنوشت علی کروبی هيچ گونه خبری در دست نيست .
علی کروبی سومين فرزند مهدی کروبی است که در ماجرای ۲۲ بهمن سال گذشته توسط نيروهای لباس شخصی دستگير شده بود و در طی ساعات بازداشت خود متحمل شکنجه های وحشيانه ای شد.
همچنين ماموران ماموران امنيتی روزگذشته و برای چندمين بار به منظور دستگيری به حسين کروبی – فرزند ارشد کروبی – به منزل وی يورش بردند که بدليل عدم حضور حسين کروبی اين اقدام ناکام ماند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016