پنجشنبه 5 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی مطهری: مواضع هاشمی رفسنجانی روشن است، نبايد برای او تعيين تکليف کرد، ايلنا

- قادر به حذف هاشمی نيستند
- ما نمی‌توانيم در نيات افراد کاوش کنيم و پيش‌داوری انجام دهيم زيرا عملکرد افراد مهم است و بايد حکم به ظاهر کنيم زيرا نيات افراد ملاک تخلف نيست.


ايلنا: عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس با دفاع از رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت که مواضع وی روشن است و نبايد برای وی تعيين و تکليف کرد.
علی مطهری نماينده تهران در مجلس در گفتگو با خبرنگار ايلنا در پاسخ به سوالی در مورد تلاش برخی جريانات در جهت حذف هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: اين افراد قادر به حذف هاشمی نيستند ولی اگر چنين اتفاقی رخ دهد انقلاب و نظام لطمه می‌خورد زيرا وجود هاشمی در کنار نظام لازم است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: هاشمی بايد خواستار اجرای عدالت باشد و کارهای غيرقانونی را محکوم کند که همين کار را نيز انجام داده است.
وی در مورد برخی انتقادات نسبت به موضع‌گيری‌های هاشمی رفسنجانی و درخواست محمدرضا باهنر از وی برای شفافيت در موضع‌گيری‌ها تصريح کرد: هر کس خودش تصميم می‌گيرد که چگونه موضع‌گيری کند لذا تعيين تکليف برای ديگران درست نيست و حرف باهنر خوب نبوده است.
عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس گفت: موضع هاشمی روشن است و اعلام کرده که بايد با تندروی‌ها و تخلفات با عدالت برخورد شود.
وی با تاکيد بر اينکه با عملکرد صدا و سيما در مورد هاشمی و پخش برخی شعارها عليه وی موافق نيستم اظهار کرد: اکنون اگر انتقادی است به موسوی و کروبی وارد است و به هاشمی رفسنجانی انتقادی وارد نيست.
مطهری در پاسخ به اينکه برخی می‌گويند هاشمی از موسوی و کروبی حمايت می‌کند گفت: ما نمی‌توانيم در نيات افراد کاوش کنيم و پيش‌داوری انجام دهيم زيرا عملکرد افراد مهم است و بايد حکم به ظاهر کنيم. زيرا نيات افراد ملاک تخلف نيست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016