دوشنبه 2 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی مطهری: توصيه احمدی نژاد برای تصويب سريع بودجه بيجا است، بودجه را زودتر بدهند، مهر

نماينده مردم تهران گفت: توصيه رئيس جمهور به مجلس مبنی بر اينکه بودجه سال ۹۰تا پايان سال جاری تصويب شود بيجا است و ما هم به ايشان توصيه می کنيم که در سالهای آينده بودجه را زودتر تحويل دهند.
علی مطهری نماينده مردم تهران در گفتگو با خبرنگار مهر در بيان اينکه ارزيابی شما از زمانی که مجلس برای تصويب بودجه سال ۹۰ نياز دارد، چيست؟ گفت: به نظر من امکان بررسی بودجه تا پايان سال در مجلس ممکن نيست و تصور می کنم مجلس بودجه را به صورت دو دوازدهم تصويب کند و بقيه آن را برای سال بعد بگذارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در بيان اينکه در صورتی که نمايندگان مجلس بودجه را قبل از پايان سال تصويب کنند اين به چه معناست گفت: اگر نمايندگان بخواهند بودجه را قبل از پايان سال تصويب کنند بدان معناست که نمايندگان صبح تا شب در جلسات فوق العاده و خارج از دستور طبيعی بررسی بودجه بنشينند و بودجه را بررسی و تصويب کنند که اين بررسی نيز موجب می شود که از کيفيت کار کم شده و اين موضوع اصلا به صلاح نيست.

مطهری اظهار داشت: به اعتقاد من مجلس بايد به صورت طبيعی بودجه را تصويب کند تا دقت به کيفيت کار نيز پائين نيايد و به علاوه دولت هم يک بار تنبيه شود برای اين که اين کار را تکرار نکند و بداند زمانی که بودجه را ديگر به مجلس ارائه دهد، بودجه به صورت دو دوازدهم يا سه دوازدهم تصويب می کنند.

عضو کميسيون فرهنگی مجلس در پاسخ به اين سئوال که آقای رئيس جمهور به نمايندگان مجلس توصيه کردند که بودجه را قبل از پايان سال تصويب کنند، گفت: توصيه احمدی نژاد بيجا است و ما هم به ايشان توصيه می کنيم که در سالهای آينده بودجه را زودتر تحويل بدهند.

وی با تاکيد بر اينکه توصيه رئيس جمهور به مجلس برای تصويب سريع تر بودجه قبل از پايان سال بيجا است گفت: عذر دولت هم درباره اينکه برنامه تاخير داشته است درست نيست چرا که برنامه پنجم آذرماه کارش تمام شده است و ماده های باقی مانده نيز تاثير زيادی در تدوين بودجه نداشته است.

نماينده مردم تهران تاکيد کرد: مجلس بايد روال طبيعی خود را برای بودجه سال ۹۰ در پيش بگيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016