جمعه 6 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اطلاعيه مطبوعاتی "موج سبز" برای آگاهی اعضای ارشد سفارتخانه های ايران در خارج

آقای محمدرضا حيدری از شهريور ماه سال جاری در مسائل مربوط به جدا شدن اعضای کادر سياسی سفارتخانه های ايران در خارج از کشور با تشکيلات «موج سبز» همکاری نزديک داشته اند. در اين راستا، ايشان به نمايندگی از اميرحسين جهانشاهی بنيانگذار «موج سبز»، مسئول تعيين و مشخص نمودن شرايط همکاری و ماموريت اين شخصيت ها هستند و در مواقع مقتضی افرادی از ميان ديپلمات هايی که امروز در درون سفارتخانه های جمهوری اسلامی با موج سبز همکاری سری دارند، به ملت ايران معرفی ميگردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حفظ امنيت تمامی اين افراد – مانند تمام مقاماتی که امروز در درون ديگر سازمان های دولتی کشور با «موج سبز» بطور مخفيانه برای سرنگونی نظام همکاری دارند –درچارچوب وظائف اوليه «موج سبز» می باشد بطوريکه نيروهای امنيتی و اطلاعاتی احمدی نژاد، عليرغم تلاش بسيار زياد تاکنون موفق به شناسائی اين افراد نشده اند.
نهايتاٌ- در ارتباط با «کمپين سفارتخانه های سبز» (که بنيانگذار آن محمدرضا حيدری بوده است)، نياز به تاکيد است که اين مجموعه کاملاٌ مستقل بوده و هيچگونه وابستگی و ارتباط سازمانی با «موج سبز» ندارد.

دبير کل «موج سبز» - دکتر مهرداد خوانساری

London Secretariat
london-sec@greenwaveiran.com


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016