شنبه 7 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعلام حمایت رسانه‌های جنبش سبز از دعوت مردم به راهپیمایی ۱۰ اسفند

ه گزارش ندای آزادی، در پی حضور پر شور و حماسی مردم ایران در ۲۵ بهمن ماه ، مسئولان قضائی-انتظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران با نقض آشکار حقوق اولیه شهروندی، رهبران جنبش سبز مردم ایران آقایان حجت الاسلام و المسلمین مهدی کروبی و مهندس میرحسین موسوی و دکتر زهرا رهنورد و فاطمه کروبی را در اقدامی غیر مسئولانه , غیر قانونی و غیر اصولی ، به همراه همسرانشان در حصر خانگی قرار داده اند.

با عنایات به فراز تاریخی و حساس کنونی، مجموعه رسانه های سبز با همدلی و همسویی با دیگر راهیان کوشای جنبش سبز و همگام با "شورای هماهنگی راه سبز امید " , ضمن محکوم کردن حصر فرا قانونی و ظالمانه رهبران جنبش سبز و با ابراز نگرانی از وضعیت سلامت ایشان همراه با سایر همراهان سبز مردم را به حضور در تجمع ۱۰ اسفندماه دعوت کرده و از پیگیری به حق و قانونی مردم سر فراز ایران در رفع حصر رهبران جنبش سبز و آزادی دیگر زندانیان سیاسی وقایع بعد از انتخابات ۸۸ حمایت می کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مجموعه رسانه های سبز ایران با پافشاری بر خواسته ها و مطالبات مشروع مردم ایران خواستار آزادی هر چه سریعتر رهبران جنبش سبز و رفع حصر خانگی ایشان میباشد. بی تردید پی آمدهای این رفتارهای فراقانونی و ضدحقو ق بشری بر عهده مسوولان قضائی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران خواهد بود. رسانه ها ی سبز عموم مردم آزادیخواه و گروهها ی فعال سیاسی در ایران و سایر نقاط جهان را به حمایت ازاین مهم دعوت می نماید.

ادوار نیوز - امروز - تحول سبز - خط سبز - رای ما کجاست - ندای سبز آزادی - ندای آزادی – نوروز


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016