شنبه 7 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ده روز بی‌خبری از دستگیرشدگان در شهر مشهد و نگرانی درباره‌ی وضعیت آن‌ها

بر اساس گزارشی که خبرنامه گویا دریافت کرده در پی بازداشت تعدادی از دانشجویان در شهر مشهد در تاریخ 25 بهمن 1389 و پس از تماس تلفنی آنها در تاریخ 27 بهمن 1389 ، هیچ‌ گونه خبری از وضعیت آنها در زندان اداره اطلاعات شهر مشهد در در 10 روز گذشته در دست نیست که سبب افزایش نگرانی‌ ها درباره‌ وضعیت آن‌ ها شده است.

بازداشت غیرقانونی همه‌ دستگیرشدگان در تاریخ 25 بهمن 1389 - بدون ارائه‌ی حکم مشخص و تنها با ارائه‌ یک حکم بازداشت کلی - و همچنین تداوم غیرقانونی بازداشت آن ‌ها، به دستور حیدری - بازپرس شعبه 903 دادگاه انقلاب مشهد - بوده و مسئولیت هرگونه اتفاقی ، تنها بر عهده‌ وی می ‌باشد.

اطلاعات رسیده از 3 نفر از دانش‌جوهای دستگیرشده ، بیان ‌گر این است که علی رزاقی در محل کار خود و حسین احمدنژاد و فرزانه نجارنژاد، در خانه ‌‌شان دستگیر شده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


لازم به ذکر است که توسط بازجویان اداره‌ اطلاعات مشهد، به‌ این افراد دیکته شده است که در تماس تلفنی با خانواده ‌شان بگویند که وضعیت ‌شان خوب بوده و نیازی به پیگیری وضعیت آن ‌ها نیست.

گفتنی است حیدری پس از 22 خرداد 1388، بسیار فعال شده و بسیاری از پرونده ‌های سیاسی در مشهد ، به وی سپرده می ‌شود . از این جمله می ‌توان به صدور دستور بازداشت محمدرضا جلایی پور، صدرا میردامادی - پسر دایی آیت الله علی خامنه ای - ، هاشم خواستار - آموزگار زندانی - دانشجویان دانشگاه آزاد واحد مشهد در 9 دی 1388 و نیز مردم حاضر در تجمع های پس از 22 خرداد 1388 اشاره کرد


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016