دوشنبه 9 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بادامچيان: هاشمی رفسنجانی مجدداً برای رياست مجلس خبرگان انتخاب می‌شود، ايلنا

ايلنا: نماينده مردم تهران پيش‌بينی کرد آيت‌الله هاشمی رفسنجانی مجدداً در انتخابات رياست ‌مجلس خبرگان شرکت کرده و به رياست آن نيز انتخاب می‌شود.
اسدالله بادامچيان در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، راجع به انتخابات پيش روی مجلس خبرگان رهبری و حواشی مطرح در اين خصوص اظهار کرد: مجلس خبرگان رهبری متشکل از فقهای منتخب مردم است که معمولاً اهل هوا و هوس نيستند و مصالح را در نظر می‌گيرند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه ما در کار آنها دخالت نمی‌کنيم، تاکيد کرد: جريان‌های سياسی نمی‌توانند در تصميم‌گيری خبرگان رهبری موثر واقع شوند.
اين نماينده مجلس شورای اسلامی تصريح کرد: البته جو کشور و مسائل آينده همواره مورد توجه خبرگان بوده و مصالح را به آينده‌نگری می‌سنجند.
بادامچيان با بيان اينکه وظيفه خبرگان نظارت بر ولی‌ فقيه می‌باشد، خاطرنشان کرد : بنابراين نبايد تصميم‌گيری و اقدامات اعضای آن، تحت تاثير مسائل غير مرتبط قرار گيرد.
وی در ادامه تصريح کرد: به نظرم آيت‌الله هاشمی رفسنجانی مجدداً برای رياست‌مجلس خبرگان شرکت کرده و به رياست آن انتخاب می‌شود.
اين نماينده مجلس شورای اسلامی همچنين درخصوص مواضع اخير رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام که بر حاکم شدن فضای منطق و قانون تاکيد داشت و خواستار مداخله دلسوزان به دور از فضای عصبانيت بود، گفت: آقای هاشمی رفسنجانی پس از حوادث سال گذشته ۳ موضع جداگانه داشت، ابتدا در بيانيه‌ مجلس خبرگان که در اجلاس قبل با انشای سيد احمد خاتمی صورت گرفت عليه فتنه‌گران موضع‌گيری کرد و سپس در صدا و سيما موضعی را در اين خصوص گرفت و هر‌گونه حرکت غيرقانونی را حرام اعلام کرد و موضع اخير وی نيز به نظر من بيشتر ناظر به مسئله فتنه‌گران بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016