دوشنبه 9 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مسئول دفتر آيت‌الله مهدوی کنی: ارسال دو پيام از سوی هاشمی درست است، پاسخ مثبت آيت‌الله مهدوی کنی به درخواست بيش از ۵۰ عضو خبرگان، فارس

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر آيت‌الله مهدوی ‌کنی اخبار منتشر‌شده در خصوص عدم کانديداتوری ايشان را برای رياست مجلس خبرگان رهبری تکذيب کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حجت‌الاسلام والمسلمين سيد مصطفی ميرلوحی در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس اظهار داشت: بيش از ۵۰ تن از اعضای مجلس خبرگان رهبری از آيت‌الله مهدوی کنی کرارا تقاضا کردند که در انتخابات آتی هيئت رئيسه، نامزد رياست مجلس شوند که ايشان هم به درخواست آنها پاسخ مثبت دادند.

وی خاطر‌نشان کرد: خبری که برخی سايت‌ها از قول آقای اسدالله بادامچيان در خصوص عدم نامزدی آيت‌الله مهدوی کنی برای رياست مجلس خبرگان به احترام آقای هاشمی رفسنجانی منتشر کردند، کذب محض است.

حجت‌الاسلام ميرلوحی با اشاره به تماس اخير خود با بادامچيان به نقل از وی گفت که "من چنين مطلبی را نگفته‌ام ".

وی در عين حال خبر روز گذشته خبرگزاری فارس در خصوص ارسال دو پيام از سوی آيت الله هاشمی رفسنجانی برای ورود آيت‌الله مهدوی کنی به انتخابات هيئت ريئسه مجلس خبرگان رهبری را تأييد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016