سه شنبه 10 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شعار مرگ بر ديکتاتور در ميدان انقلاب و ميدان امام حسين، درگيری و تجمعات پراکنده در خيابان ازادی و نواب، سحام نيوز

سحام نيوز: ساعت حدود ۶ عصر در ضلع شمالی ميدان انقلاب هسته اوليه تظاهرات اعتراضی شکل گرفت و مردم شعار مرگ بر ديکتاتور سر دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


از ميدان امام حسين نيز گزارش شده است که هسته های اوليه تظاهرات شکل گرفته اند و شعار مرگ بر ديکتاتور و يا حسين ميرحسين سر ميدهند. تجمعات مردم در اين منطقه نيز با حملات گسترده نيروهای پليس روبرو بوده است.
بنا به اين گزارش در ضلع شمالی ميدان ازادی دسته های چند صد نفری مردم به صورت پراکنده شکل گرفته و به شعار دادن پرداختند. اين جمع های پراکنده با حملات مدام نيروهای يگان ويژه و لباس شخصی از نقطه ای به نقطه ديگر فرار کرده و دوباره شکل می‌گيرند.
همچنين به گزارش يک شاهد عينی در خيابان ازادی نيز هسته های تجمعات شکل گرفته است که با حملات شديد نيروهای امنيتی و پليس مواجه ميشوند.
در تقاطع نواب حضوررمردم و نيروهای پليس به شدت در حال افزايش ميباشد و درگيری های پراکنده در اين منطقه نيز گزارش شده است.
کماکان در نقاط مختلف تهران جمعيت در حال افزايش می‌باشد. و از ساعت ۶ عصر هسته های اوليه تظاهرات پراکنده در ديگر نقاط تهران در حال شکلگيری است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016