سه شنبه 10 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حضور گسترده نيروهای امنيتی و انتظامی در سطح شهر مشهد، بازداشت دست کم ده نفر قبل از برگزاری تظاهرات، جرس

جــرس: به گزارش منابع خبری جرس، از ساعت ده صبح روز دهم اسفند و همزمان با انتشار فراخوانهايی برای اعتراضات سبزها در مشهد ، هزاران نيروی انتظامی و لباس شخصی در نقاط مختلف شهر مشهد استقرار يافته اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش منابع خبری جرس، نيروهای يگان ويژه، پليس، اطلاعات سپاه و نيروهای لباس شخصی بسيجی در ميادين و خيابان های مختلف مشهد مستقر شده و آرايش نظامی و حضور گسترده اين نيروها در برخی ميادين اصلی شهر شرايطی مانند حکومت نظامی اعلام نشده در مشهد ايجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار جرس از مشهد مردم به صورت گسترده ای در اطراف پارک ملت و دانشگاه فردوسی در مجاورت ميدان ازادی و همچنين خيابان احمدآباد محدوده سه راه راهنمايی مشهد در پياده رو ها حضور دارند و در آرامش و بدون سر دادن شعار در حال راهپيمايی می باشند. حضور مردم در اين خيابان ها کاملا مشهود است و کماکان بر حضور مردم افزوده می شود.

اين گزارش حاکيست نيروهای انتظامی و يگان ويژه در بعضی موارد به جمع های آرام مردم حمله ميکنند و مردم را پراکنده ميسازند.

به گزارش شاهدان عينی تا کنون دست کم ده نفر از عابران و مردم مشهد در خيابان احمد آباد محدوده سه راه راهنمايی توسط نيروهای يگان ويژه بازداشت شده و به خودروهای ون در کوچه های خيابان راهنمايی منتقل شده اند. ماموران به عابرانی که مشکوک شوند حمله کرده و بازداشتشان می کنند.

گفتنی است در موارد پيشين اعتراضات مردمی در مشهد ، همه بازداشتی ها در ابتدا به بازداشتگاه اطلاعات ناجا واقع در کوی پليس در منطقه رضا شهر مشهد منتقل شده اند و پس از بازجويی و بازپرسی در همين محل، تعدادی از بازداشت شدگان آزاد و تعداد ديگری به بازداشتگاه های اداره اطلاعات و اطلاعات سپاه مشهد منتقل شده بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016