جمعه 13 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مادر مهسا امرآبادی: او را در اتومبيلش بازداشت کرده اند، کمپين بين المللی حقوق بشر

مادر مهسا امرآبادی، روزنامه نگاری که در اعتراضات دهم اسفند در تهران بازداشت شد، درباره بازداشت او به کمپين بين المللی حقوق بشر در ايران گفت: « او ساعت سه صبح بود که به ما زنگ زد و گفت من زندان اوين هستم . گفت نمی خواهد به تهران بيايی،من حالم خوب است و همه چيز حل می شود. من زود برمی گردم خانه.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مريم امرآبادی، مادر مهسا امر آبادی گفت: « آخرين باری که از او اطلاع داشتيم ساعت ۸ غروب بود که به پدرش گفت دارد به خانه برمی گردد اما بعد از آن هر چقدر تماس گرفتيم تلفنش را جواب نمی داد، مدتی هم گوشيش خاموش بود، ساعت سه صبح بود که زنگ زد. از دخترم پرسيدم که چطور او را گرفتند، گفت داخل اتومبيلش به همراه يکی از دوستانش بوده و می خواسته به سمت خانه برود که توسط ماموران دستگير می شود، گفتم ماشينت چه شد، گفت احتمالا ماموری او را به پارکينگ منتقل کرده است. اما ديگر نمی دانم در چه خيابانی و به چه صورتی دخترم بازداشت شده است.»

مهسا امرآبادی، همسر مسعود باستانی روزنامه نگار است که چند روز پس از انتخابات رياست جمهوری ۸۸ به همراه همسرش بازداشت شد. او اکنون در زندان رجايی شهر کرج است و مهسا امر آبادی نيز که پس از يکماه و اندی بازداشت شد به حکم دادگاه بدوی به يکسال حبس تعزيری محکوم شد که اين روزها منتظر حکم دادگاه تجديد نظر بود.

مادر مهسا امر آبادی درباره آخرين وضعيت دخترش گفت: « فکر می کردم فردای روزی که بازداشت شد آزاد می شود اما تا الان خبری نشده است. مسعود هم دو هفته يکبار ملاقاتی دارد و تلفنش هم که به کل قطع است بنابراين نمی دانم اصلا خبر دارد که همسرش دستگيرشده است.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016