دوشنبه 16 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون دادستان اهواز: به زودی چند واردکننده مواد روان‌گردان اعدام می‌شوند، ايسنا

معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهواز گفت: باتوجه به قانون جديد مبارزه با مواد مخدر و تشديد مجازات درخصوص مجازات قاچاقچيان مواد روان گردان و صنعتی، دستگاه قضايی قاطعانه با اين افراد برخورد می کند و به زودی شاهد اعدام چند تن از وارد کنندگان داروهای روان گردان صنعتی خواهيم بود.

به گزارش ايسنا،‌ فرزاد فرهادی‌راد در حاشيه مراسم نمادين امحای بيش از دو تن انواع مواد مخدر در اهواز، اظهارکرد:‌ در سال جاری ۹ تن و ۲۰۰ گرم انواع مواد مخدر در استان خوزستان کشف و ضبط شد که نسبت به سال گذشته دو برابر رشد داشته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: همچنين امسال حکم اعدام بيش از ۴۰ نفر از قاچاقچيان مواد مخدر صادر شد و به مرحله اجرا درآمد و عمده باندهای قاچاق مواد مخدر نيز شناسايی و اعضای آن دستگير و روانه زندان شدند.

فرهادی راد ميزان مواد مخدر امحا شده در اين مراسم را بيش از دو تن انواع مواد مخدر برشمرد و گفت: در اين عمليات ۱۰۰ هزار حلقه سی دی غيرمجاز نيز که غالباً از فروشندگان فاقد مجوز کشف و ضبط شده است، معدوم شد.

وی با اشاره به شناسايی و دستگيری ۲۳ باند فروش مشروبات الکلی در استان خوزستان طی سال جاری، اظهارکرد: امروز همچنين هشت هزار قوطی و شيشه مشروبات الکلی که از دو باند قاچاق در دی‌ماه امسال کشف و ضبط شده بود، معدوم شد.

سرپرست دادسرای انقلاب شهرستان اهواز با بيان اين که يکی از مشکلات جديد استان خوزستان، ترانزيت قرارگرفتن اين استان از سوی قاچاقچيان موادمخدر است، تصريح کرد: همه مواد مخدری که به استان وارد می‌شود در اين استان به مصرف نمی‌رسد بلکه عمده آن برای ورود به استان‌های ديگر و کشورهای مرزی همسايه است.

فرهادی‌راد افزود: چند باند بين‌المللی قاچاق مواد مخدرشناسايی شده‌اند که به زودی اعضای آن دستگير و اموال آنان به نفع دولت مصادره می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در اهواز، گفت: ‌تمامی فروشندگان مواد مخدر دستگير و روانه زندان شده‌اند که همه اين فعاليت‌ها موجب افزايش قيمت مواد مخدر و سخت شدن دسترسی مصرف کنندگان مواد مخدر به اين مواد شده است.

فرهادی راد هشدار داد: کسانی که در منازل مسکونی يا اماکن تجاری خود اقدام به فروش يا توزيع موادمخدر می‌کنند آگاه باشند در صورت شناسايی و دستگيری، اموال آنان به نفع دولت مصادره می‌شود.

وی تصريح کرد: هم اکنون چند منزل مسکونی اين افراد پلمپ شده است و مصادره اموال آنان از دادگاه درخواست شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016