سه شنبه 17 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حضور گسترده نيروهای سرکوبگر در نقاط مرکزی تهران، فعالين حقوق بشر و دمکراسی

بنابه گزارشات رسيده به "فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران" نيروهای سرکوبگر ولی فقيه تمامی نقاط مرکزی شهر را در اشغال خود گرفته اند و يک حکومت نظامی اعلام نشده را در تهران به پا کرده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


از بعد از ظهر روز سه شنبه ۱۷ اسفند نيروهای سرکوبگر گارد ويژه،سپاه پاسداران،نيروهای وزارت اطلاعات ،بسيج و نيروی انتظامی در نقاط مختلف شهر مستقر شده اند . تعداد زيادی از نوجوانان و حتی کودکان بسيجی را ملبس به لباسهای نيروی سرکوبگر نموده اند و به آنها باتون ، شوکر و ساير ابزار سرکوب داده اند و در ميادين و خيابانهای مرکزی شهر مستقر کرده اند.
در حال حاضر نيروهای سرکوبگر در ميدان ولی عصر و خيابان ولی عصر،ميدان انقلاب،خيابان فردوسی ،خيابان فاطمی ،چهار راه امير آباد و ساير نقاط مرکزی شهر مستقر شده اند. همچنين تعداد زيادی از موتورسواران گارد ويژه و بسيجيها و نيروهای لباس شخصی وزارت اطلاعات و سپاه در سطح شهر در حال گشت زدن هستند.نيروهای سرکوبگر تعداد زيادی خودرو های شيشه دودی در خيابانها و ميادين مستقر کرده اند.
نيروهای سرکوبگر با استقرار گسترده نيروهای خود در ميادين و خيابانهای مرکزی شهر سعی در ايجاد رعب و وحشت در بين مردم دارند.
ولی مردم و بخصوص جوانان در نقاط مرکزی شهر حضور دارند و هر لحظه بر تعداد آنها افزوده می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016