جمعه 20 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خانواده کروبی: پس از ۱۸ شب؛ چراغ های منزل روشن شد، کلمه

شب گذشته چراغ های پارکينگ و ورودی و يکی از اتاق های نشيمن منزل مهدی کروبی روشن گرديد. به گزارش سحام نيوز؛ خانواده مهدی کروبی شب گذشته مطابق هر روز مجددا به منزل والدينشان مراجعه نمودند و عليرغم زدن درب منزل و انتظار برای پاسخگويی؛ هيچ کسی اقدام به باز نمودن درب منزل و يا پاسخگويی نشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تنها نکته قابل تامل، روشن بودن چراغ های پارکينگ و ورودی ساختمان و يکی از اتاق های خواب و اتاق نشيمن منزل بعد از ۱۸شب خاموشی مطلق بود. اين عضو خانواده کروبی در ادامه گفت: هنوز هم معتقديم که پدر و مادرمان در يک عمليات بازداشت – ربايش به محل نامعلومی منتقل شده اند و اگر هم بر اساس فشارهای فراوان داخلی و خارجی و اقدامات قهرمانانه ملت ، به خانه باز گردانده شوند تا آنها را در منزل نبينيم فريب اقدامات حکومت را نخواهيم خورد. ضمن آنکه اين تغيير مکان را به معنای پايان بازداشت آنها تلقی نخواهيم کرد.

لازم به توضيح است از نوزده روز قبل تاکنون خبری از مهدی کروبی و فاطمه کروبی نيست و هيچ اطلاعی از وضعيت ايشان و محل نگهداری آنان بدست نيامده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016