چهارشنبه 25 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آزادی جواد سوهانکار از دانشجويان دانشگاه صنعتی شريف، کميته گزارشگران حقوق بشر

کميته گزارشگران حقوق بشر - جواد سوهانکار از اعضای انجمن اسلامی دانشجويان دانشگاه صنعتی شريف آزاد شد.

جواد سوهانکار، دانشجوی ورودی ۸۶ رشته کامپيوتر در دانشگاه صنعتی شريف، که روز ۲۶ بهمن ماه و در پی حضور در تجمع دانشگاه شريف به همراه تعدادی ديگر از دانشجويان اين دانشگاه بازداشت شده بود، امشب با توديع کفالت آزاد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در روز ۲۶ بهمن ماه ماموران حراست در هماهنگی کامل با نيروهای امنيتی تمامی و بستن درهای ورودی دانشگاه، زمينه لازم برای بازداشت تعدادی از دانشجويان که در حال خروج از درب اصلی دانشگاه بودند، توسط نيروهای امنيتی را فراهم کردند. به دنبال اين اقدام جواد سوهانکار، علی اکبر محمد‌زاده، امير هوشنگ نوايی، بهزاد عالی‌پور و محمد افخمی اعضای انجمن اسلامی دانشگاه، نادر رضايی، عضو شورای صنفی دانشگاه و علی مرشدلو ديگر دانشجوی شريف توسط نيروهای امنيتی بازداشت شدند.

بنابر گزارش شاهدان عينی بازداشت جواد سوهانکار عضو هیٱت رئيسه انجمن اسلامی دانشجويان و علی اکبر محمدزاده، با اعمال خشونت و ضرب و شتم همراه بوده است. اين دو طی ماه‌های گذشته بار‌ها به دفتر پيگيری وزارت اطلاعات احضار و مورد تهديد واقع شده‌ بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016