چهارشنبه 3 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هيأت ايرانی به علت عدم حضور بان کی مون در جشن جهانی نوروز در اين مراسم شرکت نکرد، ايرنا

تهران - معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رييس جمهوری گفت: شرکت نکردن هيات ايرانی در جشن جهانی نوروز در نيويورک، به علت عدم حضور 'بان کی مون' دبير کل سازمان ملل در اين مراسم بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


'محمدحسن صالحی مرام' روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ايرنا اظهار داشت: قرار بود در اين مراسم(جشن جهانی نوروز) دبير کل سازمان ملل حضور داشته باشد اما با توجه به تغيير برنامه ها و عدم حضور وی در نيوريورک، سفر هيات ايرانی نيز به زمان ديگری موکول شد.
وی با بيان اينکه جشن جهانی نوروز روز گذشته(سه شنبه) با حضور سفير ايران در سازمان ملل برگزار شده است، خاطر نشان کرد: چون ايران صاحب جشن جهانی نوروز است، می خواستيم با مقامی بالاتر از سفير در اين جشن شرکت کنيم که با توجه به عدم حضور دبير کل سازمان ملل، اين مراسم در سطح سفير برگزار شد.
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رييس جمهوری افزود: رواديد برای هيات ايرانی بمنظور شرکت در جشن جهانی نوروز نيز صادره شده بود.
وی تاکيد کرد: جشن نوروز ايرانيان مقيم آمريکا در شهرهای مختلف اين کشور نيز با حضور مسوولان دبيرخانه شورای عالی ايرانيان خارج کشور برگزار می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016