پنجشنبه 4 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شورای امنيت سازمان ملل خواستار تقويت اجرای تحريم ها و مجازات های تصويب شده عليه ايران شد، راديو بين المللی فرانسه

فواد روستائی - در نشست سه شنبه شب شورای امنيت سازمان ملل نمايندۀ روسيه خواستار اجرای دقيق تحريم ها از سوی کلیۀ کشورها شد و نمايندۀ آلمان از ايران خواست دست از سرسختی بردارد و گفتگو را از سر گيرد.
کشورهای عضو شورای امنيت سازمان ملل متحد ديروز (سه شنبه) بر عزم راسخ خود مبنی بر اجرای تحريم ها عليه جمهوری اسلامی ايران تأکيد و بار ديگر از فعاليت های هسته ای اين کشور ابراز نگرانی کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


معاون نمايندۀ آمريکا در سازمان ملل در نشست ديشب شورای امنيت گفت "کميتۀ تحريم های ايران" بايد برای تقويت اجرای تحريم های تصويب شده عليه ايران در اسرع وقت وارد عمل شود. ديپلمات آمريکائی افزود هدف آمريکا کماکان جلوگيری از دست يابی جمهوری اسلامی ايران به جنگ افزار هسته ای است و واشنگتن به تلاش در اين راستا با همکاری متحدان و شرکای خود در شورای امنيت و جامعۀ بين المللی متعهد و وابسته است.
معاون نمايندۀ فرانسه در سازمان ملل نيز به نوبۀ خود گفت موارد تخلفات جمهوری اسلامی ايران در اين عرصه رو به تزايد و چند برابر شدن دارد.
نمايندۀ آلمان در سازمان ملل در ارتباط با تحريم ها تصويب شده عليه ايران گفت از طريق آگاهی رسانی و مطلع کردن کشورهای ديگر می توان "کارآئی" تحريم ها را افزايش داد. ديپلمات آلمانی ضمن تأکيد بر اين که کشورش کماکان به يافتن راه حلی مسالمت آميز برای مسألۀ هسته ای ايران متعهد است، از جمهوری اسلامی ايران خواست دست از سرسختی بر دارد و به سر ميز مذاکره باز گردد.
نمايندۀ روسيه نيز طی سخنانی اعلام کرد که اين کشور کلیۀ اقدامات تحريمی تصويب شده را به موقع اجرا می گذارد و بر اين باور است که کلیۀ اعضای سازمان ملل بايد مفاد قطعنامه های تصويب شده عليه ايران را دقيقاً رعايت کنند.
شورای امنيت سازمان ملل متحد تا به امروز در ارتباط با فعاليت های هسته ای ايران يه تصويب شش قطعنامه اقدام کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016