پنجشنبه 11 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

با حضور پلیس ضد شورش و لباس‌شخصی‌ها، بهشت زهرا به حال نیمه‌تعطیل درآمد، کلمه

گزارش‌های رسیده از بهشت زهرای تهران، حاکی از آن است که پلیس ضد شورش و نیروهای امنیتی حضور پررنگی دارند و فضای سنگین امنیتی، بهشت زهرا را به حالت نیمه‌تعطیل درآورده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگاران کلمه، در حالی که جنازه میر اسماعیل موسوی، پدر میرحسین، برای تدفین به بهشت زهرای تهران منتقل شده، مسیرهای خروجی تهران به سمت بهشت زهرا، مملو از نیروهای امنیتی، خودروهای پلیس و نیروهای گارد ویژه است که در مواردی به بازرسی خودروهای در حال عبور می‌پردازند، شماره آنها را یادداشت و یا آنها را توقیف می‌کنند.

این گزارش همچنین حاکی است در حالی که روزهای پنجشنبه به طور معمول شلوغ‌ترین روزها در بهشت زهرا است، پلیس و نیروهای امنیتی از ورود اکثر خودروها به محوطه بهشت زهرا ممانعت می‌کنند، با مردمی که قصد حضور در اطراف قطعه ۹ را دارند رفتارهای تند و زننده‌ای دارند و قبرستان بزرگ تهران را در زمان تشییع و تدفین پیکر پدر میرحسین موسوی به حال نیمه‌تعطیل درآورده‌اند.

همچنین گزارش شده که در محدوده جنوبی بهشت زهرا، تعداد قابل توجهی نیروهای ضد شورش و همچنین ماموران لباس شخصی حضور دارند و بعضی افراد حاضر در بهشت زهرا را به داخل خودروهای ون مستقر در محل می‌برند و مورد بازجویی قرار می‌دهند.

صبح امروز هم مراسم تشییع پیکر مرحوم میر اسماعیل موسوی پس از ضرب و شتم مردم توسط نیروهای امنیتی، نیمه‌تمام ماند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016