جمعه 12 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آزادی تعدادی از اعضای خانواده موسوی و ادامه بی خبری ازمابقی بازداشت شدگان، کلمه

بنا به گزارش منابع خبری، با وجود آزادی وحيد موسوی (پسر ميرمحسن)، دکتر جواد سليمی (داماد ميرحسين موسوی)، و نيز پدر حاج ميرحسن موسوی (پدر شهيدان سيد ابراهيم و سيد علی موسوی)، در حاشيه‌ مراسم تشييع پيکر و خاکسپاری پدر ميرحسين موسوی، کماکان از وضعيت چند تن از اعضای خانواده‌ موسوی که روز پنجشنبه بعد از ضرب و شتم بازداشت شده اند، هيچ خبری در دست نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش کلمه، تعدادی از اعضای خانواده موسوی که روز پنجشنبه ١١ فروردين ماه در جريان مراسم تشييع جنازه‌ مير اسماعيل موسوی بازداشت شده بودند، همچنان در بازداشت به سر می‌برند و هيچ خبری از آنها در دست نيست.

بنا بر اين گزارش، ميرمحسن و مير اسماعيل، برادرزاده‌های مهندس موسوی، و سيد مهدی موسوی، ديگر عضو اين خانواده، از جمله بازداشت شدگان هستند.

اين گزارش خاطرنشان کرد وحيد موسوی، پسر ميرمحسن؛ دکتر جواد سليمی، داماد ميرحسين موسوی؛ و نيز پدر حاج ميرحسن موسوی، پدر شهيدان سيد ابراهيم و سيد علی موسوی نيز که امروز در حاشيه‌ی مراسم تشييع بازداشت شده بودند پس از چند ساعت آزاد شده‌اند.

اين گزارش همچنين حاکی است علت بازداشت اعضای خانواده موسوی، دخالت آنها برای جلوگيری از ضرب و شتم مردم حاضر در مراسم تشييع بوده که به ضرب و شتم و بازداشت خود آنها منجر شده است.

گفتنی است خبرنگار جرس نيز روز پنجشنبه گزارش داده بود که داماد ميرحسين موسوی که در جريان مراسم تشييع مرحوم ميراسماعيل موسوی بازداشت شده بود، پس از ساعتی در حالی که مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود آزاد شد.

همچنين شکوری راد و نورالهيان، از فعالان جنبش سبز نيز، صبح پنجشنبه در منزل مرحوم ميراسماعيل موسوی بازداشت شدند که شکوری راد ساعاتی بعد در بيابانهای اطراف بهشت زهرا رها شد.

خبرهای رسيده به جرس حاکی است تعداد بازداشت شدگان بيش از هفت تن می باشد که هنوز از محل نگهداری آنان اطلاعی در دست نيست.

مراسم تشييع و خاکسپاری پدر ميرحسين موسوی، در شرايط امنيتی و پليسی سنگينی برگزار شد و اجازه حضور مردم و حتی ميرحسين موسوی از سوی حکومت داده نشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016