جمعه 19 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتصاب غذای جمعی از زندانيان رجايی شهر، جرس

جرس: جمعی از زندانيان سياسی زندان رجايی شهر از روز يکشنبه دست به اعتصاب غذا می زنند.
جمعی از زندانيان سياسی زندان رجايی شهر کرج با انتشار بيانيه ای اعلام کردند، از روز يک‌شنبه دست به اعتصاب غذا خواهند زد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش رسيده به جرس، در اين بيانيه آمده است: ما زندانيان زندان رجايی شهر در اعتراض به احضارها، بازداشتها، تهديدات و فشارهای وارد بر خانواده های زندانيان صنفی،سياسی و حقوق بشری و فشارها و محدوديتهای غير قانونی و غير انسانی تحميل شده بر صدها زندانی سياسی و غيرسياسی در همبستگی با خانم محتشمی پور و همگام با ساير کنشگران صنفی،سياسی،حقوق بشری و تمامی انسانهای آزاده و شجاعی که در داخل و خارج کشور به اين طريق از ايشان اعلام حمايت مينمايند همراهی کرده و از روز يکشنبه تا زمان تغيير رفتار کارگزاران امنيتی و قضايی با زندانيان و خانواده های آنها دست به اعتصاب غذا خواهيم زد.

اين بيانيه به امضای منصور اسانلو، رسول بداقی، عيسی سحر خيز، حشمت طبرزدی، مهدی محموديان، کيوان صميمی، رضا رفيعی، جعفر اقدمی، علی عجمی، مجيد توکلی، بهروز جاويد و برخی ديگر از زندانيان زندان رجايی شهر رسيده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016