دوشنبه 15 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ضرب و شتم شديد و انتقال ۱۱ تن از زندانيان رجايی شهر به انفرادی، هرانا

خبرگزاری هرانا - خبر‌ها حاکی از آن است که طی روزهای اخير گارد ويژه به بند ۱ سالن ۲ يورش برده و پس از ضرب و شتم بسياری از زندانيان، يازده تن از ايشان توسط مسئولين به سلول انفرادی منتقل شدند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، گارد ويژه به علت آنچه رعايت نکردن قوانين زندان خوانده شده است، زندانيان محبوس در بند ۱ زندان رجايی شهر را مورد ضرب و شتم قرار داده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در پی آن نيز يازده تن از زندانيان به نام‌های مهدی فتحی، محمد جعفری، علی داداشی، حسين احمد لو، اسمائيل ارفعی، قاسم حشندار، جواد نجفی، حميد دوست حسينی، محمود قنبری، رحمان عاجز، احسان اژدهاک به سلول انفرادی منتقل شدند.

نکتهٔ قابل توجه اين است که تمامی اين زندانيان که به شدت مضروب شده بوده و بعضا دچار شکستگی نيز بودند بدون هرگونه رسيدگی پزشکی به سلول‌های انفرادی بند (معروف به سوئيت) منتقل شده‌اند.

گفتنی ست که پس از اين برخورد، مسئولان تا دو روز اقدام به قطع کليهٔ تلفن‌های بند مذکور نمودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016