شنبه 20 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

توضيحات نيروي انتظامي درباره‌ي کيوسک جلوي بيت مراجع

بيت مراجع معظم تقليد اگرچه به جهت جايگاه مذهبي مراجع، محل مراجعه عموم مردم و منشاي برخي تحولات است، چند سالي است که در کانون شايعات نيز قرار مي‌گيرند. چندي قبل، برخي از سايت‌هاي اينترنتي اقدام به انتشار خبري درباره کنترل امنيتي منزل تعدادي از مراجع کردند. در اين خبر اشاره شده بود که در راستاي اين کنترل‌هاي امنيتي، يک کيوسک با شيشه دودي در مقابل دفتر آيت‌الله‌العظمي وحيد خراساني و کيوسک ديگري مقابل دفتر آيت‌الله‌العظمي شبيري‌زنجاني نصب شده است.

سايت روات حديث (پايگاه مستقل خبري تحليلي حوزه دين) در راستاي پي‌گيري اخبار مربوط به مراجع و علما، با توجه به حساسيت موضوع، در حاشيه مصاحبه خبري سردار توکلي، فرمانده نيروي انتظامي قم، از چندوچون ماجرا سؤال کرد و سپس با مراجعه به دفتر برخي از مراجع و گفت‌وگو با نيروهاي انتظامي مورد اشاره سايت‌هاي خبري که در بالا ذکر شد و همچنين با کنترل نامحسوس رفتار اين نيروها، در جهت تأييد و تکذيب اين خبر تلاش کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته سردار توکلي، فرمانده نيروي انتظامي قم، با توجه به مراجعه مردم و مسئولان به دفاتر علما و مراجع در قم، براي حل معضلات ترافيکي و اينکه امکان وقوع آن‌ها مي‌رود، تعدادي از مأموران راهنمايي و رانندگي در مقابل دفاتر آيات عظام مستقر شده‌اند تا با جلوگيري از تردد و به‌ويژه پارک نامناسب خودرو در هماهنگي کامل با مسئولان دفاتر، تردد مراجعين و علما را تسهيل کنند.

پي‌گيري‌هاي خبرنگار روات حديث مشخص کرد که در مقابل دفتر آيت‌الله‌العظمي سبحاني، تقاطع کوچه ممتاز که محل تردد مراجعان دفتر آيات عظام اردبيلي و مکارم‌شيرازي است، کوچه بن‌بست دفتر آيت‌الله‌العظمي وحيد خراساني و مقابل دفتر آيت‌الله‌العظمي نوري‌همداني و آيت‌الله‌العظمي شبيري‌زنجاني و کوچه‌اي که انتهاي آن به بيت آيت‌الله صانعي، اين مأموران مستقر هستند که با لباس مأموران راهنمايي و رانندگي فعاليت مي‌کنند.

پي‌گيري‌هاي تکميلي نشان داد که برخي از مأموران علاوه بر به‌جاآوردن نمازهاي خود در دفاتر علما، از ارتباط خوبي با اين دفاتر برخوردارند و حتي بعضاً با درخواست مستقيم مسئولان دفاتر مستقر شده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016