دوشنبه 29 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احضار کتبی لاله حسن پور برای اجرای حکم به زندان اوین، کمیته گزارشگران حقوق بشر

کمیته گزارشگران حقوق بشر - لاله حسن‌پور روز یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۰ به شکل کتبی برای اجرای حکم به زندان اوین احضار شد.

بر اساس این حکم کتبی، وی باید تا حداکثر سه روز دیگر، یعنی ظهر چهارشنبه، خود را به زندان اوین معرفی کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گفتنی است، پیش از این لاله حسن‌پور در یکشنبه گذشته برای پیگیری نتیجه رای دادگاه تجدید نظر خود به دادگاه انقلاب مراجعه کرده و به صورت شفاهی به وی اعلام می‌شود که باید خود را برای اجرای حکم به زندان اوین معرفی کند. این در حالی است که این فعال حقوق بشر و وبلاگ نویس از سوی شعبه ۳۶ دادگاه تجدید نظر به یک سال حبس تعزیری و چهار سال حبس تعلیقی محکوم شده است.

اتهامات لاله حسن پور، «عضویت در مجموعه فعالان حقوق بشر و فعالیت در خبرگزاری هرانا»، «اجتماع و تبانی»، «فعالیت تبلیغی علیه نظام»، «توهین به مقدسات» و «توهین به ریاست جمهوری» عنوان شده بود.

لاله حسن‌پور، روز سه شنبه بیست و پنجم اسفندماه سال هشتاد و هشت توسط ماموران امنیتی در منزل پدری‌اش در تهران بازداشت شد و مدت ۷۰ روز را در سلول‌های انفرادی بند ۲- الف زندان اوین محبوس بود و سپس با تبدیل قرار موقت بازداشت به وثیقه به طور موقت آزاد شد.

لازم به ذکر است که این فعال حقوق بشر و زنان، در طول مدت بازداشت جهت تن دادن به اعترافات تلویزیونی از سوی بازجویان به شدت تحت فشار قرار گرفته بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016