یکشنبه 11 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هکرها یکشنبه به ایران حمله می کنند، نوآور

گروه هکر های اینترنی موسوم به انانیموس Anonymous، قصد دارند روز یکشنبه به مناسبت روز کارگر ایران را هدف حملات خود قرار دهند.

به گزارش نوآور، این گروه با انتشار یک بیانیه مطبوعاتی در وبسایت خود اعلام کرده اند قصد دارند تظاهرات سال گذشته را مجدا در یادها زنده کنند و توجه ها را به شرایط ایران جلب کنند.

هنوز مشخص نیست این گروه چگونه دست به این اقدام خواهد زد و دقیقا چه سایت هایی را هدف قرار می دهد. ممکن است این گروه که به آنها هکرهای فعال سیاسی یا هکتیویست هم گفته می شود کلا سیستم اینترنتی ایران را هدف قرار دهند.

در گذشته آنها حملات موفقیت آمیزی را به روش های متنوع از قبیل بمباران سرورهای یک سایت برای از کار انداختن آن تا هک کردن و داخل شدن به سیستم ها و دسترسی به اطلاعات شخصی صورت داده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این گروه اعلام کرده که ایران را هم جزو موج انقلاب هایی که در خاورمیانه و شمال آفریقا در جریان است می بیند.

این حمله که قرار است ۵ صبح به وقت گرینویچ آغاز شود، “عملیات ایران” نامگذاری شده است.

در بیانیه این گروه آمده: گروه انانیموس و همه جهانیان مردم ایران را تحسین می کنند. به روشنی می بینیم که مردم ایران همچنان از دست کسانی که در قدرتند رنج می کشند. دولت قبلی قدرت را مصادره کرده و سعی در خاموش کردن شما دارد. مردم ایران، حقوق شما به شما تعلق دارد.

انانیموس همان گروهی است که در حمایت از ویکیلیکس به ساید پی پال، ویزا و مسترکارد حمله کرده بود. علاوه بر این آنها پیش از این هم به سایت کلیسای ساینتولوژی، دولت مصر، ایران، سوئد و چند شرکت بزرگ حمله کرده بودند.


برگرفته از نوآور


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016