سه شنبه 13 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت ده ها نفر در اعتراضات تبريز، بازداشت دو فعال مدنی آذربايجانی، هرانا

خبرگزاری هرانا - هادی حميدی شفق و ميلاد محمديان از فعالين ملی آذربايحان شب گذشته در چهار راه آبرسان تبريز در اعتراضات به يک مسابقه فوتبال از سوی مامورين امنيتی دستگير شدند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، در پی يک مسابقه جنجالی فوتبال در ليگ برتر فوتبال کشور بيش از ۱۰۰ نفر در خروجی‌های استاديوم سهند تبريز دستگير شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در پی برخورد های خشونت آميز نيروهای امنيتی اعتراضات به داخل شهر تبريز کشيده شد و در نقاط مختلف شهر از جمله چهار راه آبرسانی درگيری شديدی بين طرفداران تيم تراکتور سازی تبريز و نيروهای امنيتی بوجود آمد که در نتيجه اين در گيری‌ها ده‌ها نفر از جمله دو فعال مدنی به نامهای هادی حميدی شفق و ميلاد محمديان بازداشت شدند.

بنا بر اين گزارش پليس ضد شورش برای متوقف کردن اين اعتراضات دست به اعمال خشونت آميز و ضرب و شتم شهروندان نمود که بر پی آن يک نوجوان ۱۱ ساله بر اثر ضربات باتوم الکتريکی پليس به شدت مجروح شد و به بيمارستان امام رضا منتقل کردند.

لازم به ذکر است حميدی پيش از اين نيز به اتهام‌های سياسی امنيتی چندين بار دستگير و با گذراندن چند مورد حبس تعزيری آزاد شده است.

در طی دو سال اخير، مسابقات فوتبال تيم تراکتور سازی تبريز محلی برای بيان خواسته های قومی شهروندان ترک آذربايجانی شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016