پنجشنبه 15 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

موضع رسمی وزیر خارجه ایران در قبال ناآرامی های سوریه، مهر

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در رابطه با اسنادی که از دخالت بیگانگان در ناآرامی های سوریه دلالت دارد گفت: ما میان مطالبات مردمی با ایجاد اغتشاش از طریق مداخلات خارجی تفاوت قائل هستیم.

علی اکبر صالحی که در پایان سفر خود در محل سفارت ایران در عمان به سئوال خبرنگاران پاسخ می گفت در باره سئوال خبرنگار مهر در خصوص اسناد بدست آمده از دخالت بیگانگان در اغتشاشات اخیر سوریه گفت: به تبع هیچ فردی خواهان ضرر زدن به مملکت خود نیست و اگر در جایی شاهد اغتشاش باشیم قطعا تحرکات خارجی در آن دخیل است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: ما میان قیامهای مردمی که به شکل حداکثری بوده و برای اعلام خواسته های شهروندی صورت می گیرد با اغتشاشاتی که با تحرک خارجی انجام می شود فرق می گذاریم .

صالحی افزود: در اغتشاشات سعی می شود تا فضا را غیر عادی جلوه دهند و اغلب آنها از حمایت بیگانگان برخوردارند.

وزیر خارجه تصریح کرد: دشمنان هرگز خواهان ثبات در کشورهای مستقل نبوده و با مداخله سعی در ایجاد اغتشاش در این کشورها می کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016