جمعه 20 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دادستانی ميلان به رفع ممنوعيت خروج معصومی نژاد و دميرچی لو رای داد، مهر

سفير ايران در رم خبر داد که قاضی تحقيقات مقدماتی دادستانی ميلان حکم ممنوعيت خروج از کشور "حميد معصومی نژاد" خبرنگار واحد مرکزی خبر در ايتاليا و "علی دميرچی لو " شهروند ايرانی را لغو کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سيد محمد علی حسينی سفير جمهوری اسلامی ايران در ايتاليا در اين رابطه اظهار داشت: با تلاش ها و پيگيری‌های مستمر بعمل آمده ، براساس درخواست دادستانی کل ميلان، دادسرای اين شهر طی حکمی ممنوعيت خروج از کشور (ايتاليا) اين دو شهروند ايرانی را لغو کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سفير جمهوری اسلامی ايران در ايتاليا با تقدير از تعامل خوب دادستانی ميلان با اين پرونده، اظهار اميدواری کرد با توجه به اينکه مرحله تحقيقات مقدماتی در شرف خاتمه است، بزودی اين پرونده مختومه اعلام شود.

به گفته حسينی براساس اين حکم ، خبرنگار واحد مرکزی خبر و علی دميرچی لو می توانند همانند ديگر شهروندان ايرانی از کشور ايتاليا خارج و براساس موازين قانونی به اين کشور بازگردند.

پليس ايتاليا ۱۲ اسفند ۱۳۸۸ حميد معصومی نژاد خبرنگار صدا و سيما و علی دميرچی لو را به اتهام واهی قاچاق اسلحه دستگير و روانه زندان کرد. براساس حکم مورخ نهم ارديبهشت ماه ۱۳۸۹( ۲۸ آوريل ۲۰۱۰ ) حکم زندانی اين افراد به حبس خانگی مبدل گشت و بر اساس حکم مورخ چهارم تيرماه ۱۳۸۹( ۲۶ جولای ۲۰۱۰ ) اين حکم نيز به ممنوعيت خروج از کشور تقليل يافت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016