سه شنبه 31 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه سرگشاده خانواده بهنام ابراهيم زاده کارگر زندانی: فرزندمان به چه جرمی محکوم به ۲۰ سال زندان است؟

مردم ايران و جهان کارگران وزحمتکشان !
تمام کسانی که بهنام نيز مانند شما يک زحمت کش بود!
اتحاديه های کارگری که بهنام نيز مانند يکی اعضای شما يک کارگر بود!
بهنام ابراهيم زاده ، فرزندمان در ۲۲ خرداد سال ۸۹ سوار اتوبوس شرکت واحد در مسير ميدان انقلاب و ازادی دستگير می شود . او برای اعتراض به دستگيری بی دليل اش و حبس در سلول انفرادی بند ۲۰۹ زندان اوين دست به اعتصاب غذا زد ؛در نتيجه اين اعتصاب او دچار بيماری شديد گرديد و عاقبت او را به بند ۳۵۰ اوين منتقل کردند. زمان اعتصاب غذايش به ۳هفته متمادی کشيد .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در دادگاهی که هيچ شباهتی به دادگاه و عدالت ندارد او به بيست سال زندان محکوم گرديد که اين حکم از بيسابقه ترين حکم های جمهوری اسلامی ايران است.
طی اين يک سال تمام تلاشمان بی حاصل ماند و فقط همان محکوميت بيست سال را از سازمانها و نهادها شنيديم.ما شاهد سپرش شدن عمر عزيزمان در پشت در های زندان منحوس اوين هستيم.
ما اکنون رو به تمامی انسانهای شريف و ازادی خواه ايران و جهان وتشکل های کارگری و سازمانهای مدافع حقوق بشر اورده ايم. ما از همه ی کارگران و نهاد های کارگری ميخواهيم که برای ازادی اين عزيزمان که پدر فرزندی است و همسری تنها که چشم به راه وی هستند تلاش کنند .ما برای ازادی بهنام ابراهيم زاده اميدواريم وچشم انتظار کمک برای او و برای ديگر زندانيان سياسی هستيم.

خانواده بهنام ابراهيم زاده کارگر زندانی محکوم به بيست سال زندان
خرداد ماه ۱۳۹۰ - ايران


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016