یکشنبه 22 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی نجاتی برای چندمین بار محاکمه خواهد شد، هرانا

خبرگزاری هرانا - علی نجاتی کارگر اخراجی نیشکر هفت تپه و از اعضای هیات مدیرهٔ سندیکا کارگران نیشکر هفت تپه برای چندمین بار برای یک اتهام تکراری که پیش‌تر بابت آن حبس کشیده، در روز شنبه ۲۱ خردادماه ۹۰ و در شعبهٔ ۱۳ دادگاه تجدید نظر در شهر اهواز محاکمه خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش وبسایت کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل‌های کارگری، علی نجاتی پس از تحمل دورهٔ شش ماههٔ زندان، باز هم به بهانهٔ همین اتهام دادگاهی شد که به دلیل تکراری بودن اتهام، دادگاه ناچار به تبرئهٔ وی شد.

این در حالیست که مجددا با شکایت دادستان و با اعمال فشار مقامات امنیتی به رای برائت برای وی اعتراض شد و نهایتا پرونده برای بررسی به مرکز استان و به دادگاه تجدید نظر ارسال شد. در زمان دادرسی پیشین به دلیل سکتهٔ قلبی نجاتی دادگاه به تعویق افتاد و اکنون برای چندمین بار، در حالی وی را محاکمه می‌کنند که به دلیل نارسایی قلبی و گرفتگی عروق و در اثر چند عمل جراحی در قلب از نظر جسمانی در حالت نابسامانی به سر می‌برد.

نجاتی در بیش از دو سالی که به دلیل نمایندگی کارگران و انتخاب به عنوان عضو هیات مدیرهٔ سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه تحت فشار و زندان و پیگرد قضایی و از کار اخراج بوده از نظر معیشتی در تنگنا بوده است؛ اکنون نیز دستگاه‌های قضایی و امنیتی برای اعمال فشار بیشتر به او وخانواده‌اش و جلوگیری از فعالیت‌های او در راستای احقاق حقوق کارگران برای چندمین بار برای اتهامی که وی بابت آن حبس کشیده است وی را محاکمه می‌کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016