شنبه 4 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حيدر مصلحی: گفت‌وگوهای اطلاعاتی ايران و عراق برای تعيين تکليف اردوگاه اشرف، مهر

وزير اطلاعات با بيان اينکه گفتگوهايی را با مسئولان عراقی انجام داده ايم تا هرچه زودتر تکليف پادگان اشرف را روشن کنند، گفت: دستگاه اطلاعاتی کشور اقدامات قابل توجهی در کنترل و دستگيری اعضای گروهکهای تروريستی دارد.

حجت الاسلام حيدر مصلحی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اقدامات دستگاه امنيتی در جلوگيری از فعاليت گروهک های تروريستی در داخل کشور، اظهار داشت: اقدامات گروهکهای تروريستی مختلف است و مجموعه ای که بعنوان گروهک نفاق و منافقين وجود دارند هم اکنون در حال اضمحلال و فروپاشی هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی اضافه کرد: در همين راستا برای اينکه هر چه زودتر فروپاشی گروهک تروريستی منافقين صورت گيرد دستگاه اطلاعاتی برنامه هايی را در دستور کار داشته و اقداماتی را انجام می دهد.

وزير اطلاعات ادامه داد: در اين زمينه ما در داخل عراق گفتگوهايی را با مسئولان عراقی انجام داده ايم تا هرچه زودتر وضعيت پادگان اشرف را روشن کنند.

وی با اشاره به اينکه ساير گروهکهای تروريستی در غرب و شرق کشور مستقر هستند، گفت: البته هيچکدام از اين گروهکهای تروريستی در داخل کشور متمرکز نيستند بلکه گروهکهای وارداتی هستند و از خارج کشور با سرمايه گذاری سرويسهای جاسوسی از جمله سازمان موساد، سازمان سيا و سازمان جاسوسی انگليس وارد کشور می شوند.

مصلحی تصريح کرد: بدليل اشراف گسترده اطلاعاتی دستگاه امنيتی کشور اين گروهکهای تروريستی وارداتی نمی توانند در داخل کشور متمرکز باشند.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه اطلاعاتی کشور اقدامات قابل توجهی در کنترل و دستگيری اعضای چنين گروهکهای تروريستی دارد، اما بدلائل امنيتی فعلا از بيان اين موارد معذوريم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016