شنبه 8 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سفیر ایران در عراق: اقدام دفاعی در مقابل حملات مسلحانه حق ایران است، ایسنا

سفير ايران در عراق تاكيد كرد: ايران حق قانوني خود مي‌داند در مقابل حملات مسلحانه به مواضع غيرنظامي‌اش كه از خاك عراق صورت مي‌گيرد اقدامات دفاعي انجام دهد.

حسن دانايي‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خارجي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در واكنش به اظهارات وزير خارجه عراق مبني بر اينكه ايران بايد حملاتش به مواضعي در خاك عراق (پژاك) را متوقف كند، گفت: وزارت خارجه ايران در يادداشتي به عراق نسبت به اقدامات و حملات گروه‌هاي مسلح و غيرقانوني و تروريستي كه از داخل خاك عراق اهداف غيرنظامي ايران را هدف قرار مي‌دهند، هشدار داده است.

وي تاكيد كرد: ايران حق قانوني خود مي‌داند در چارچوب مقررات موجود و دفاع از شهروندان و خاكش نسبت به حملات مسلحانه اقدامات لازم را انجام دهد.

سفير ايران در عراق گفت: وزارت خراجه عراق تاكنون به يادداشت اعتراضي ايران پاسخي نداده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سفير ايران در عراق تاكيد كرد: دولت مركزي عراق در جريان ديدگاه و مواضع جمهوري اسلامي ايران قرار گرفته است. همچنين در چارچوب كميته فني – امنيتي با حكومت اقليم كردستان و مسئولان محلي گفت‌وگوهايي صورت گرفته است و همين الان در حال پاكسازي منطقه هستيم و در رابطه با هرگونه حملات مسلحانه به خاك ايران اقدامات لازم انجام مي‌شود.

دانايي‌فر در ادامه در رابطه با مذاكرات خط لوله گاز ايران به اروپا تصريح كرد:‌ هفته گذشته وزراي نفت عراق، سوريه و ايران در عسلويه حضور يافتند كه نتيجه آن امضاي يادداشت تفاهم در همين رابطه بود و مذاكرات در اين رابطه ادامه دارد.

وي همچنين از ديدارهايش با وزير دادگستري، دبير شوراي عالي امنيت ملي و رييس مجلس عراق خبر داد و گفت: طي هفته گذشته در راستاي روابط دوجانبه و مسائل مشترك با مقامات مختلفي از عراق ديدار داشتم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016