چهارشنبه 8 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير اطلاعات: حادثه آتش‌سوزی در دفتر مجمع تشخيص مصلحت مشکوک است، ايسنا

وزير اطلاعات، اقدام رخ داده در يکی از دفاتر مجمع تشخيص مصلحت نظام و آتش‌سوزی گفت: موضوع مسخره و مشکوک است و ما در حال بررسی هستيم اما هنوز به نتيجه نرسيده‌ايم ولی بررسی‌ها ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمين حيدر مصلحی، صبح امروز در حاشيه‌ جلسه هيات دولت هم‌چنين در پاسخ به سوال ايسنا در مورد بحث اردوگاه اشرف و منافقين و آخرين رايزنی‌هايی که با مقامات عراقی در ارتباط با اردوگاه اشرف انجام شده است، گفت: آمريکايی‌ها از منافقين حمايت می‌کنند و در حمله اخيری که ارتش عراق به اشرف داشت مشخص شد که آمريکايی‌ها دقيقا چه نوع حمايتی از منافقين می‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی گفت: در واقع دولت عراق نيز درصدد است که تکليف اين اردوگاه هرچه زودتر مشخص شود و آن‌ها به ما قول دادند که هرچه زودتر تکليف آن‌ها مشخص شود. اقدامات خوبی انجام شده و هماهنگی‌هايی وجود دارد که اين اقدامات هرچه زودتر به نتيجه برسد و موضوع حل شود.

مصلحی هم‌چنين در پاسخ به سوالی در ارتباط با اجلاس بين‌المللی مبارزه جهانی با تروريسم که هفته جاری در تهران برگزار شد، گفت: کشورهايی که در اين اجلاس حضور داشتند، در سطح خوبی بودند و در واقع شعار اجلاس، حرف دل تمام شرکت‌کنندگان بود و در واقع مبارزه با تروريسم فقط خواسته‌ مسوولان و دولت‌ها نيست بلکه خواسته ملت‌هاست که ما جهان بدون تروريسم داشته باشيم؛ به‌خصوص تروريسم دولتی و سازمان‌يافته.

وزير اطلاعات هم‌چنين در مورد صحبت‌های اخير اوباما مبنی بر اين‌که ما با ايران جنگ سايبری خواهيم داشت و از طريق فضای سايبری با ايران مقابله می‌کنيم، گفت: اين حرف تازه و جديدی نيست و آنها از مدت‌ها پيش سرمايه‌گذاری سنگينی کردند.

وی گفت: چندين بار اوباما اذعان کرده که در جنگ سايبری با جمهوری اسلامی ايران به موفقيت دست پيدا نکرده و به شکست خود اذعان کرده است.

مصلحی افزود: در مورد کيف اينترنتی که آن‌ها شعارش را دادند ما از قبل پيش‌بينی آن را داشتيم و راه‌های مقابله با آن را داريم و ما در فضای سايبری تسلط خوبی داريم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016