جمعه 10 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عضو کميسيون ماده ۱۰ احزاب: قوه‌ قضائيه به تخلفات مجمع روحانيون ‌در فتنه ۸۸ ‌رسيدگی می‌کند، فارس

خبرگزاری فارس: اسدالله بادامچيان با بيان اينکه تخلفات مجمع روحانيون مبارز در جريان فتنه ۸۸ مربوط به ماده ۱۶ قانون احزاب است و قوه‌ قضائيه به آنها رسيدگی می‌کند، گفت: اين تخلفات هنوز به قوه‌قضائيه ارجاع نشده و معلوم نيست که چه زمانی ارجاع شود.

اسدالله بادامچيان نماينده مردم تهران و نماينده قوه‌ مقننه در کميسيون ماده ۱۰ احزاب در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به پرونده مجمع مدرسين و محققين حوزه علميه قم، گفت: مجمع مدرسين و محققين حوزه علميه قم رعايت قوانين تحزب را نکرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه "کسانی که خود را محقق معرفی می‌کنند، اصلاً محقق نيستند "، به پروند مجمع روحانيون مبارز اشاره کرد و افزود: مجمع روحانيون مبارزه نيز بايد خود را با قوانين تطبيق دهد، البته تاکنون اين امر محقق نشده است.

نماينده قوه مقننه در کميسيون ماده ۱۰ احزاب تصريح کرد: مجمع روحانيون مبارز‌ تشکل خود را رها کرده است؛ آنها نه مجمع عمومی، نه انتخابات مجدد و نه دبير‌کل دارند، حتی گزارش مالی هم نمی‌دهد.

بادامچيان ادامه داد: مجمع روحانيون مبارز بايد اين اقدامات را انجام دهد تا قانونی عمل کرده باشد، در عين حال تخلفات مجمع روحانيون مبارز در جريان فتنه ۸۸ مربوط به ماده ۱۶ قانون احزاب است و قوه ‌قضائيه به آنها رسيدگی می‌کند.

وی با بيان اينکه تخلفات مجمع روحانيون مبارز هنوز به قوه‌قضائيه ارجاع نشده است، تأکيد کرد: معلوم نيست که چه زمانی اين تخلفات به دستگاه قضا ارجاع شود، هر وقت کميسيون تشخيص دهد، تخلفات مجمع روحانيون مبارز به قوه قضائيه ارجاع داده خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016