دوشنبه 20 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بروکسل، گردهمايی به یاد جان باختگان ۱۸ تیر و استقبال از سلیمان چوگلی، دوچرخه سوار کرد، ۱۲ ژوئیه

با آغوش باز به پیشباز سلیمان برویم!
سلیمان چوگلی، جوان کرد ایرانی و یک فعال مدنی که برای اعتراض به اعدام فعالان سیاسی و مدنی در ایران، ۲۲۰۰ کیلومتر راه را از نروژ تا بلژیک رکاب می زند تا نگاه ها را به سوی نقض حقوق بشر در ایران برد، سه شنبه ۱۲ ژوئیه به بروکسل خواهد رسید.
اتحاد برای ایران ـ بلژیک از همه مدافعین حقوق بشر و مخالفین اعدام و شکنجه و تجاوز در ایران دعوت می کند که برای رساندن صدای دادخواهی زندانیان ایرانی به گوش مردم جهان، به پیشباز این جوان آزادیخواه ایرانی رفته و در مراسم دیدارش با مسئولین پارلمان اروپا، در پلاس لوکزامبورگ شرکت کنیم.
و هم چنین: یاد جان باختگان خیزش دانشجویی در ۱۸ تیر ۱۳۷۸ را گرامی بداریم.
آدرس محل گردهمایی: Place du Luxembourg - 1050 Ixelles

زمان گردهمایی: سه شنبه ۱۲ ژوئیه ساعت ۱۲

اتحاد برای ایران ـ بلژیک

آقای چوکلی دادنامه ی زیر را که برای پشتیبانی از زندانیان سیاسی تهیه شده و صدها نفر آنرا امضا کرده اند، در دیدار خود با خانم باربارا لوخبیلر، رئیس امور ایران و اروپا و خانم ایزابل دوران، معاون پارلمان اروپا به آنان تسلیم خواهد کرد.
اگر تا کنون این دادنامه را امضا نکرده اید، لطفا هر چه زودتر امضا کنید و از دوستان خود بخواهید که آنان هم امضا کنند تا تعداد امضا ها به هزاران برسد.
اگر نمی خواهید نام شما دیده شود، می توانید گمنام امضا کنید.
ما ( من، شما و او) توانستیم منصور اسالو را آزاد کنیم و اعدام شیرکوه و حبیب، دو جوان هم وطن کرد و سکینه را به عقب بیاندازیم.
آری ما می توانیم...



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016