یکشنبه 26 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خامنه ای: دشمن واقعی وحدت ملی پاکستان، آمریکا است، ایلنا

آیت الله خامنه ای در دیدار آصف علی زرداری رئیس جمهور پاکستان و هیئت همراه با اشاره به تهدید آشکار وحدت ملی و ارضی پاکستان از جانب برخی دشمنان تأکید کردند: دشمن واقعی مردم پاکستان و وحدت ملی این کشور، غربی ها و در رأس آن آمریکا هستند.

به گزارش ايلنا، رهبر ایران عصر شنبه در دیدار آصف علی زرداری رئیس جمهور پاکستان و هیئت همراه با اشاره به مشترکات دینی، تاریخی و فرهنگی دو کشور، ملت پاکستان را ملتی بزرگ و دارای سابقه مبارزه طولانی و عمیق خواند و تأکید کرد: مردم پاکستان، ملتی معتقد به اسلام هستند و هرگونه پیشرفت و موفقیت پاکستان، مایه خرسندی جمهوری اسلامی ایران است.

او گفت: در مبارزات طولانی مردم پاکستان، شخصیت هایی همچون محمدعلی جناح و اقبال لاهوری درخشیدند و ویژگی بارز این مبارزات، تمسک مردم پاکستان به اسلام بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رهبر ایران خاطرنشان کرد: تنها راه نجات مردم پاکستان از مشکلات و رنج های کنونی نیز ادامه تمسک به اسلام و معارف اسلامی است.

خامنه ای با اشاره به تهدید آشکار وحدت ملی و ارضی پاکستان از جانب برخی دشمنان، تأکید کرد: دشمن واقعی مردم پاکستان و وحدت ملی این کشور، غربی ها و در رأس آن آمریکا هستند.

او اظهار امیدواری کرد: خداوند متعال هرچه زودتر شر دشمنان ملت پاکستان را از این کشور کوتاه کند.

در این دیدار که احمدی نژاد رئیس جمهور نیز حضور داشت، آصف علی زرداری رئیس جمهور پاکستان با اظهار خرسندی فراوان از دیدار مجدد با رهبر ایران به فاصله کوتاهی از دیدار قبلی گفت: اعتقاد به خداوند و تمسک به اسلام زمینه ساز پیشرفت انسان و رهایی او از مشکلات خواهد بود.

وی با اشاره به مبارزات ملت ایران و ایستادگی آنها در مقابل فشارها، خاطرنشان کرد: کشور و ملت ایران الگویی برای ایستادگی و حرکت در مسیر پیشرفت است.

رئیس جمهور پاکستان بر ادامه گفتگوها با جمهوری اسلامی ایران و نیز استمرار روابط دو جانبه و همکاری های منطقه ای تأکید کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016