پنجشنبه 19 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پاکستان اسناد ادعايی احمدی‌نژاد را خواستار شد، فرارو

جان کری رييس کميته سياست خارجی مجلس سنای آمريکا که اخيرا از پاکستان ديدار کرد به مقامات پاکستانی گفته است که حاضر است با خون خود امضا کند که آمريکا به دنبال دست‌يابی به زرادخانه هسته‌ای پاکستان نيست.

درپی اظهارات اخير محمود احمدی‌نژاد درباره قصد آمريکا برای خرابکاری در تاسيسات هسته‌ای پاکستان در کنفرانس خبری روز سه‌شنبه، پاکستان اعلام کرد که به زودی با مقامات ايران تماس خواهد گرفت تا اسناد ادعای خود را به آنها ارايه دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يک مقام امنيتی بلند پايه پاکستان با اشاره به اين موضوع افزود که اسلام آباد از مقامات ايرانی خواهد خواست تا جزييات ادعاهای خود درباره قصد آمريکا برای ايجاد خرابکاری در تاسيسات هسته ای پاکستان را به اين کشور ارايه دهند.

اين منبع پاکستانی با اشاره به بی اعتمادی موجود در روابط پاکستان و آمريکا گفت: «آمريکا تا کنون بارها تضمين داده که نگران امنيت تاسيسات هسته‌ای ماست اما مقامات پاکستانی به آمريکا اعتماد ندارند ما می‌دانيم که آنها اينجا نيستند تا زمين ما را در اشغال خود داشته باشند بلکه هدف آنها تاسيسات هسته‌ای ماست.»

محمود احمدی‌نژاد در کنفرانس خبری روز سه شنبه خود با هشدار به دولت پاکستان اعلام کرد که آمريکا قصد دارد در تاسيسات هسته‌ای اين کشور خرابکاری کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016