جمعه 31 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نجات كشتي كانتينربردندل و نفتكش ايراني آباده ازچنگ دزدان دريايي، ایسنا

در پي درگيري‌هاي متعدد نيروي دريايي ارتش با پديده شوم تروريسم دريايي طي هفته جاري، كشتي كانتينربر دندل و نفتكش ايراني آباده از چنگ دزدان دريايي نجات يافتند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، به نقل از روابط عمومي نيرويي دريايي ارتش، روز چهارشنبه ساعت 16 كشتي كانتينربر دندل مورد تهاجم هفت فروند قايق دزدان دريايي كاملا مسلح قرار گرفت كه پس از مواجهه با اقدام به موقع تكاوران نيروي دريايي ارتش حاضر در پانزدهمين ناوگروه اين گروه، اقدام مذكور ناكام و دزدان دريايي متواري شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اساس اين گزارش، يك ساعت و نيم بعد از اين حمله از سوي كانتينربر دندل در حوالي بابل‌المندق مجددا مورد تعرض 16 فروند قايق دزدان دريايي قرار گرفت كه موجب به هلاكت رسيدن يك تن از آنان شد و اين اقدام نيز ناكام ماند.

شايان ذكر است همچنين روز پنج‌شنبه 30 تيرماه ساعت 11 صبح دزدان دريايي با هفت فروند قايق مسلح خود و حمله به نفتكش ايراني آباده سعي در ربودن اين كشتي را داشتند كه بار ديگر دريادلان نيروي دريايي ارتش مانع از اين اقدام تروريستي شدند و نفتكش مذكور در سلامت كامل مسير خود را به سمت مقصد ادامه داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016