دوشنبه 16 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آمادگی ارتش ايران برای حضور در فضای سايبری و مقابله با حملات سايبری، ايرنا

تهران-فرمانده نيروی زمينی ارتش جمهوری اسلامی ايران گفت: ارتش ايران همانند ساير ارتش های جهان برای حضور در فضای سايبری و مقابله با هرگونه حملات سايبری آماده است.

امير سرتيپ احمدرضا پوردستان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دفاعی ايرنا خاطرنشان کرد: فضای سايبر، فضايی است که امروز بر جامعه جهانی حاکم شده و ارتش های جهان در حال استفاده از آن هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی اظهارداشت: امروز ارتش های مدرن جهان سعی کرده اند که تجهيزات و ادوات لازم برای حضور در اين فضا را آماده و از آن استفاده کنند.
فرمانده نيروی زمينی ارتش جمهوری اسلامی ايران تصريح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ايران نسبت به اين فضا بيگانه نبوده و خود را برای حضور در فضای سايبری آماده کرده و ساز و کارهای آن نيز تعريف شده است.
امير سرتيپ پوردستان خاطرنشان کرد: تجهيزات مورد نياز برای حضور در اين فضا امروز توسط صنايع دفاعی جمهوری اسلامی ايران در حال آماده شدن است.
وی همچنين گفت: ارتش جمهوری اسلامی ايران می تواند در اين فضا پدافند لازم را داشته باشد و حتی در مواقعی که لازم است آفند لازم را نيز داشته باشد.
فرمانده نيروی زمينی ارتش جمهوری اسلامی ايران با رد اين ادعا که حضور نيروهای بيگانه برای کشورهای منطقه امنيت را به دنبال دارد، اظهارداشت: کشورهای منطقه اين قابليت و توانمندی را دارند که خود بتوانند امنيت منطقه را تامين کنند.
امير سرتيپ پوردستان تاکيد کرد حضور نيروهای بيگانه در منطقه خاورميانه نه تنها مشکلات منطقه را حل نمی کند بلکه ممکن است مشکلاتی را هم برای منطقه ايجاد کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016