چهارشنبه 19 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير دفاع سوريه خبر کشته شدنش را تکذيب کرد، ايسنا

به دنبال انتشار اخباری مبنی بر پيدا شدن جسد وزير دفاع سابق سوريه،علی حبيب طی سخنانی اين اخبار را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، به نقل از روزنامه لبنانی النهار،علی حبيب، وزير دفاع سابق سوريه در سخنان خود در تلويزيون سوريه عنوان داشت: شرايط جسمانی و بيماری من مانع از ادامه همکاری‌ام با مسئولان شده و به همين دليل مجبور شده‌ام برای درمان چند روز در بيمارستان بستری شوم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تاکيد کرد: برخی رسانه‌ها در چارچوب حملات مغرضانه خود عليه سوريه، اخبار بی اساسی را درباره دليل توقف همکاری من منتشر کردند، ولی من تاکيد می کنم که اين ادعاها برخلاف واقعيت است.

حبيب علی هم چنين تاکيد کرد: من سرباز وفاداری برای کشورم باقی می مانم از بشار اسد رئيس جمهور سوريه به دليل اعتمادی که به من داشت تشکر می کنم و اميدوارم وزير دفاع جديد موفق باشد. من هم چنان برای حمايت از کشور و امنيت آن تلاش خواهم کرد

منابع سوری نيزاخبار منتشر شده درخصوص مرگ وزير دفاع سابق سابق را رد کردند.

اين منابع همچنين اعلام کردند: علی حبيب ۲۰ روز است که به دليل وجود غده‌ پروستات تحت درمان است و پزشکان از وی خواسته‌اند تا برای دوره‌ای به مدت دوماه بستری شود.

منابع سوری همچنين اعلام کردند که شرايط جسمی علی حبيب باثبات است.

روز سه‌شنبه سايت‌های خبری اخباری را در خصوص کشته شدن علی حبيب و پيداشدن جسدش در منزل وی منتشر کردند.

بشار اسد، رئيس ‌جمهوری سوريه روز دوشنبه با صدور دستوری، داود راجحه را جانشين علی حبيب که از سال ۲۰۰۹ در اين پست مشغول فعاليت بود، کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016