یکشنبه 23 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدوی کنی: مسئولان فکر و اندیشه جمعی داشته باشند، مهر

رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تذکرات رهبر انقلاب مبنی بر نهی قبیله‌گرایی در میان مسئولان گفت: ممکن است در گروه یا مسئولیتی که بر عهده داریم سلایق خاصی وجود داشته باشد ولی اگر می خواهیم کارجمعی کنیم باید فکر و اندیشه جمعی را سرلوحه قرار دهیم.

مهدوی کنی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تذکرات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر کنار گذاشتن روح قبیلگی در فعالیت های سیاسی گفت: مسئول و فعالان سیاسی باید در فعالیت های گروهی و شخصی روح قبیلگی را کنار بگذارند و تنها به فکر و کار جمعی بپردازند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود: ممکن است در گروه یا مسئولیتی که بر عهده داریم سلایق خاصی وجود داشته باشد ولی اگر می خواهیم کارجمعی کنیم باید فکر و اندیشه جمعی را نیز در سرلوحه اقدامات خود قرار دهیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دبیر جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا جبهه پایداری در جلسات آینده جبهه متحد اصولگرایان شرکت خواهد کرد یا نه، اظهار داشت: جبهه پایداری بناست که در جلسات آینده جبهه متحد اصولگرایان شرکت کند، البته این دوستان در دو جلسه قبلی شرکت نداشتند.

مهدوی کنی ضمن ابراز امیدواری نسبت به حضور نمایندگان این جبهه در جلسات آینده جبهه متحد اصولگرایان تاکید کرد: امیدوارم این دوستان به سازوکار 8+7 پایبند باشند.

وی با اشاره به نقش نظارتی خود در جبهه متحد اصولگرایان گفت: من در این جلسات رهنمود کلی می دهم و به هیچ وجه در جزییات این جلسات وارد نمی شوم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016