جمعه 28 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خباز: اصلاح‌طلبان چراغ خاموش وارد انتخابات نمي‌شوند، ایسنا

عضو فراکسيون خط امام(ره) مجلس، گفت: اصلاح‌طلبان قصد ندارند كه با چراغ خاموش وارد انتخابات شوند چراكه شرکت در انتخابات را حق قانوني خود مي‌دانند.

محمدرضا خباز در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، افزود: جريان اصلاحات، چهره‌هاي پايبند به اصول را براي حضور در انتخابات آينده مجلس شوراي اسلامي کانديدا مي‌کند.

وي با اشاره به اينکه يك اصولگراي واقعي بايد اصلاح‎طلب نيز باشد و و زير چتر اسلام و قانون اساسي با رويکردي اصلاح‌طلبانه، ظرفيت‌هاي فراموش شده قانون اساسي را احيا کند، افزود: اصلاح‌طلبي و اصولگرايي دو حقيقت جدايي ناپذير است و اصلاح‌طلب واقعي بايد اصولگرا نيز باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي اظهار داشت: افرادي از طرف جريان اصلاحات به عنوان کانديدا براي حضور درانتخابات مجلس آينده دعوت مي‌شوند که به اصول نظام جمهوري اسلامي ايران پايبند باشند.

نماينده مردم کاشمر در مجلس شوراي اسلامي افزود: کانديداهاي جريان اصلاحات بايد به قانون اساسي، ولايت فقيه، خط امام، انقلاب اسلامي و اسلام پايبند باشند، درغير اين صورت نمي‌توانند با نام وعنوان اصلاحات وارد انتخابات شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016