شنبه 29 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قيمت بی سابقه ۵۲۰ هزار تومان برای هر سکه طلا، واحد مرکزی خبر

رئيس اتحاديه کشوری طلا و جواهر از رکوردزنی دوباره قيمت سکه و طلا خبر داد.

آقای کشتی آرای در مصاحبه اختصاصی با واحد مرکزی خبر افزود: قيمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جديد ، دقايقی پيش با۲۰ هزار تومان افزايش نسبت به روز پنجشنبه ، به قيمت بی سابقه ۵۲۰ هزار تومان رسيد.

وی با تاکيد بر اينکه قيمت طلا در هر کشوری به بهای جهانی آن وابسته است گفت: هر اونس طلا هم ديروز در بازارهای جهانی با ثبت رکورد جديد ۱۸۶۸ دلار داد و ستد شد که در مقايسه با روز پيش از آن ۳۹ دلار افزايش نشان می دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رئيس اتحاديه کشوری طلا و جواهر قيمت امروز هر اونس طلا را ۱۸۵۴ دلار اعلام کرد و افزود: تداوم رکود اقتصادی اروپا و آمريکا و تورم ناشی از آن در بازارهای جهانی از علل اين افزايش است.

آقای کشتی آرای اضافه کرد: به همين علل تقاضا برای خريد طلا در بازارهای جهانی و در نتيجه قيمت آن در بازارهای خارجی و داخلی به شدت افزايش يافته است.

آقای کشتی آرای افزايش نرخ دلار در بازار داخل را از ديگرعلل افزايش قيمت سکه در داخل دانست و گفت: قيمت نيم سکه هم دقايقی پيش در بازار آزاد ۲۵۵ هزار تومان فروخته شد که در مقايسه با پنجشنبه ۲۷ مرداد، پنج هزار تومان رشد داشت.

وی قيمت ربع سکه و سکه يک گرمی را هم در بازار آزاد امروز به ترتيب ۱۳۵ و ۷۷ هزار تومان اعلام کرد.

رئيس اتحاديه کشوری طلا و جواهر افزود: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قديم نيز دقايقی پيش در بازار آزاد با۱۵ هزارتومان افزايش نسبت به روز پنجشنبه به قيمت بی سابقه ۵۲۵ هزار تومان داد و ستد شد.

آقای کشتی آرای با اشاره به اينکه قيمت طلا هم در بازار داخل دوباره رکورد زد افزود: هر گرم طلای ۱۸ عيار بدون اجرت ساخت دقايقی پيش در بازار آزاد با هزار تومان افزايش نسبت به روز پنجشنبه ، ۵۲ هزار تومان معامله شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016