پنجشنبه 3 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمد هاشمي: هيچ برنامه انتخاباتي نداريم، جهان نیوز

محمد هاشمي از برنامه نداشتن حزب كارگزاران سازندگي براي انتخابات سخن مي‌گويد و با حمله به روزنامه كيهان و رسانه‌هاي اصولگرا معتقد است شايعه‌هاي اخير در راستاي «مساله‌سازي» براي حزب متبوعش است.

اعتماد:

هاشمي گفت: از زمان انتخابات رياست‌جمهوري سال 88 تاكنون حزب كارگزاران هيچ جلسه رسمي و حتي گردهمايي نداشته و خبر كيهان درباره حركت خزنده و در سايه حزب كاملا مردود است.

وي با بيان اينكه كارگزاران تاكنون هيچ برنامه‌يي براي حضور در انتخابات ندارد، افزود: ممكن است برخي افراد از برخي احزاب سخناني درباره حضور در انتخابات گفته باشند اما موضع رسمي حزب فعلا سكوت است و براي شركت در انتخابات تصميمي گرفته نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هاشمي شايعات منتشر شده از سوي رسانه‌هاي اصولگرا را فرافكني خواند و تاكيد كرد: كيهان و رسانه‌هاي محافظه‌كار سياست فرافكني را در پيش گرفته‌اند و دنبال مساله‌سازي هستند تا سوژه پيدا كنند. آنان هميشه دنبال مساله‌سازي هستند و اكنون سناريويي طراحي كرده‌اند و در راستاي اين سناريو فعاليت مي‌كنند. حزب كارگزاران در حال حاضر سكوت كرده است و قصد ندارد درباره انتخابات سكوت خود را بشكند. اين رسانه‌ها مي‌خواهند حزب سكوت خود را بشكند اما نمي‌توانند به مقاصد خود دست پيدا كنند. سياست و تصميم‌هاي حزب از طريق سخنگو و دبيركل يا با انتشار بيانيه رسمي منتشر مي‌شود نه از طريق رسانه‌هاي منتسب به جريان محافظه‌كار. آيت‌الله هاشمي اظهار نظري درباره انتخابات نداشته است.

وي گفت: متاسفانه برخي برخلاف ارزش‌هاي نظام جمهوري اسلامي و برخلاف اخلاق اسلامي دروغ‌پردازي و شايعه‌پراكني مي‌كنند و تهمت و افترا مي‌زنند. اين افراد اخلاق اسلامي را زيرپا گذاشته‌اند و گويا برخي دروغ گفتن را واجب مي‌دانند و هر روز بيشتر دروغ مي‌گويند.

دبير سياسي حزب كارگزاران درباره حضور آيت‌الله هاشمي در مناسبات انتخاباتي نيز توضيح داد: ايشان فعلا هيچ گونه اظهارنظري درباره انتخابات نداشته و بايد در آينده ديد كه آيا موضع‌گيري مي‌كند يا خير. هاشمي بر سكوت حزب كارگزاران و عدم برگزاري هيچگونه جلسه‌يي تاكيد كرد و در پايان ‌گفت: حزب كارگزاران تشكيلات و ساماني دارد و اگر برنامه‌يي هم براي انتخابات داشته باشد به صورت رسمي اعلام خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016