پنجشنبه 3 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهمان پرست دولت آمريكا را بزرگترين حامي تروريست در جهان خواند، ایسنا

سخنگوي وزارت امور خارجه ايران اتهامات مطرح شده در گزارش سالانه وزارت امور خارجه آمريكا درباره نقش ايران در حمايت از تروريست را مضحك خواند و آن را محكوم كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، رامين ميهمان پرست با اعلام اين‌كه فقط حمايت مطلق آمريكا از رژيم صهيونيستي كافي است تا آمريكا به عنوان فعال ترين كشور حامي تروريست در جهان معرفي شود، اظهار كرد: تجربه‌اي مانند بررسي ايجاد القاعده و نوع ايجاد رابطه با آن و سال‌ها حمايت اين كشور از اين گروه تروريست ثابت مي‌كند كه اين‌گونه رفتار آمريكا توسعه روز افزون پديده شوم تروريست را در جهان فراهم كرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي افزود: جمهوري اسلامي ايران به عنوان بزرگترين قرباني تروريست توجه ويژه‌اي به همكاري با جامعه جهاني در امر مبارزه با تروريست داشته و همواره بر ضرورت مبارزه بدون تبعيض با اين پديده زشت از سوي همه كشورها به عنوان يك وظيفه و تعهد بين‌المللي تاكيد كرده و منتقد اصلي رفتارهاي دوگانه آمريكا و كشورهاي غربي در برخورد با تروريست بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016