جمعه 4 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پزشك سابق قذافي: رهبر ليبي خودكشي مي‌كند، ایسنا

متخصص زيبايي برزيلي كه در سال 1994 پف زير چشم معمر قذافي را عمل كرده بود، اعلام كرد كه قذافي خودكشي خواهد كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، به نوشته روزنامه القدس العربي چاپ لندن، "لياسير رپييرو"، پزشك معروف برزيلي اعلام كرد: زماني كه در كنفرانس جراحي زيبايي سينه در طرابلس شركت كرده بودم وزير بهداشت ليبي از من خواست يك فرد را كه برايش بسيار عزيز است، ملاقات كنم. ابتدا فكر كردم منظورش همسرش است، اما زماني كه من را با خودروي خود به مكان مورد نظر برد، دريافتم كه عمل جراحي مربوط به معمر قذافي است كه داخل يك دژ پرپيچ وخم زندگي مي‌كرد.

وي افزود: وزير از من خواست در دفتري منتظر بمانم سپس من به ساختماني ديگر منتقل شدم كه در آن چادري علم شده بود.

اين پزشك 70 ساله مي‌گويد: قذافي از من استقبال كرد و من به وي گفتم اين جا تاريك است و به من اين امكان را نمي‌دهد كه به خوبي شما را معاينه كنم. او من را به يك مطب دندانپزشكي فوق پيشرفته برد.

وي ادامه داد: من از يك دژ محكم كه داراي سالن ورزشي و استخر بود و براي مسابقات المپيك ساخته مي‌شود، عبور كردم. من يكي از معدود كساني بوده‌ام كه از مخفي‌گاه قذافي در طرابلس بازديد كرده‌ام. قذافي در آن زمان از آمادگي بدني بسيار عالي برخوردار بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين متخصص زيبايي گفت: يك سال بعد از آن تاريخ يك بار ديگر من به ديدن قذافي رفتم و برايش مو كاشتم.

اين پزشك افزود: اين دژ محكم دو اتاق براي جراحي با تجهيزات عالي و يك سالن براي استراحت داشت.

به گفته اين پزشك تمام كارمندان قذافي خارجي بودند، پزشكش پاكستاني بود و دو متخصص بيهوشي اهل روسيه و مصر و يك پرستار اهل يوگوسلاوي سابق داشت و نگران بود كه ليبيايي‌ها وي را بكشند.

اين پزشك تصريح كرد: من شش روز با او بود و اخلاقش را مي‌شناسم، تصور نمي‌كنم از اين انقلاب زنده خارج شود. ليبيايي‌ها او را وادار مي‌كنند كه دست به خودكشي بزند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016