یکشنبه 6 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدوی کنی با مهر مطرح کرد: مرزبندی صریح با جریان انحرافی و فتنه شاخص مهم فهرست اصولگرایان

رئیس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: معتقدم مرزبندی صریح با جریان فتنه و انحرافی شاخص مهمی است که قطعاً برای انتخاب افراد در فهرست انتخاباتی از سوی جبهه متحد اصولگرایان مدنظر قرار خواهد گرفت.

مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص مهم ترین شاخص های انتخاب افراد حاضر در لیست انتخاباتی اصولگرایان برای حضور در انتخابات مجلس نهم گفت: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز تهران در همین زمینه منشور اصولگرایی را تدوین کردند که مورد استقبال اکثریت اصولگرایان هم قرار گرفت.

وی افزود: جبهه متحد اصولگرایان به صورت طبیعی باید در مقام تطبیق با افراد شاخص ها را بررسی کند اما شکی نیست افراد با یکدیگر اختلاف سلیقه دارند ولی اگر اصول مشترک را دارا باشند می توانند به وحدت برسند.

دبیرجامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: اگر اصول مد نظر منشور اصولگرایی رعایت شود مرزها تشخیص داده می شود.
مهدوی کنی با بیان اینکه جامعتین در جزییات انتخاب افراد وارد نمی شود، تصریح کرد: بررسی سوابق افراد در این زمینه بسیار مهم است و نشان می دهد که آیا پایبندی به آرمان های اصولگرایی دارند یا خیر.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دبیرجامعه روحانیت مبارز همچنین تاکید کرد: معتقدم مرزبندی صریح با جریان فتنه و انحرافی شاخص مهمی است که قطعاً برای انتخاب افراد در فهرست انتخاباتی از سوی جبهه متحد اصولگرایان مدنظر قرار خواهد گرفت.

رئیس مجلس خبرگان رهبری در خصوص شرط گذاری برخی از اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات مجلس نهم گفت: این موضوع امری بیخود است.

وی در خصوص شاخص های حضور اصلاح طلبان برای فعالیت انتخاباتی گفت: این موضوع به تشخیص شورای نگهبان باز می گردد و آنها باید در این خصوص تصمیم بگیرند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016