چهارشنبه 9 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نماینده مجلس از ارومیه: نجات دریاچه ارومیه نباید سیاسی شود، مهر

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجمع غیر قانونی برخی در ارومیه در اعتراض به رد طرح دو فوریت نجات دریاچه ارومیه، گفت: موضوع نجات این زیست بوم با ارزش نباید سیاسی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر قاضی‌پور صبح چهارشنبه قبل از برپایی نماز عید فطر در جمع نمازگزاران در مصلی امام خمینی(ره) ارومیه، در خصوص تجمع‌های پراکنده در ارومیه در اعتراض به رد دو فوریت طرح انتقال آب ارس به دریاچه ارومیه در مجلس، گفت: معتقدیم پیگیری خواستها و مطالبات اجتماعی و زیست محیطی حق تمامی شهروندان است.

وی در ادامه با بیان اینکه باید این حق از کانالهای رسمی و قانونی آن مطالبه شود و اقدامات خلاف قانون تنها معترضان را از رسیدن به خواستهای به حقشان دور خواهد کرد، اظهار داشت: مقرر شده طرح انتقال آب ارس به دریاچه ارومیه به کمیسیون کشاورزی ارجاع شده تا در کمیسیون تخصصی با کار کار‌شناسی دقیق این طرح بار دیگر به صحن علنی مجلس ارجاع شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نمایندگان در تجمع غیرقانونی برخی مردم ارومیه مقصر نیستند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه نمایندگان مردم با اصل طرح نجات دریاچه ارومیه موافق ولی با دو فوریت آن مخالفت کردند، بیان داشت: آقایانی که به تهران گزارش دادند در جریان اعتراض و تجمع غیر قانونی برخی مردم در ارومیه نمایندگان مقصر هستند، در اشتباه هستند.

قاضی پور با بیان اینکه وقتی حرف می زنیم، می شویم ضد انقلاب و وقتی حرفی نمی زنیم و مشکلات را پیگیری نمی کنیم، می شویم بی فکر و بی مسئولیت، ادامه داد: 99 درصد سرمایه گذاریها در آذربایجان غربی توسط بخش خصوصی انجام شده و سهم استان از اعتبارات ملی نسبت به برخی استانهای برخوردار کشور ناچیز است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس اظهار داشت: ما حق مردم از دولت را می خواهیم، رفع مشکل بیکاری جوانان نیز مهمترین خواسته مردم از دولت است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016