شنبه 12 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دولت دهم از شعارهای دولت نهم فاصله گرفت، مهر

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: دولت نهم نوید بخش عدالت و ولایتمدار بود ولی دولت دهم به علت نفوذ جریان انحرافی قدری از شعارهای دولت نهم فاصله گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید رضا ترقی در جمع اصولگرایان ورامین اظهار داشت: امروز مسئله اصلی جهان اسلام ، فلسطین و جهاد علیه اسرائیل برای نجات قدس است و مسئله اصلی داخلی کشورمان جهاد اقتصادی است.

وی با اشاره به هفته دولت بیان داشت : دولت نهم نوید بخش عدالت ، پایبندی به ارزشها و آرمانهای انقلاب ، ولایتمداری و تهاجم علیه دشمنان ، استکبار ستیزی ، ساده زیستی ، تلاش ، پشتکار و پاکدستی بود ، ولی دولت دهم به علت نفوذ جریان انحرافی قدری از شعارهای دولت نهم فاصله گرفته است.

معاون امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی تلاشها و موفقیت های دولت نهم را بی نظیر و مایه رضایت رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: از مواضع رهبری بزرگوار انقلاب می توان استنباط کرد که تأکید ایشان از دولت نهم به نقد در دولت دهم تبدیل شده و این نقطه ضعف دولت دهم است.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در ریشه یابی اجتماعی رشد سیاست ورزان فریبکار و شعاری بویژه در عرصه رقابت های انتخاباتی تصریح کرد :کم اطلاعی و فقدان آگاهی سیاسی در بین آحاد جامعه ، آلوده شدن فضای افکار عمومی جامعه به دروغ و تهمت نسبت به یکدیگر،تفرقه و تشتت دینی گروه ها و اقشار مردم، ضعف در اطاعت پذیری از رهبری و ولایت فقیه و بی توجهی مردم و مسئولین به نصایح و ارشادات رهبری موجب رشد سیاست ورزان فریبکار در جامعه شده و میدان را برای رشد و ارتقاء جایگاه سیاستمداران با تقوا و مؤمن و صالح، تنگ و محدود می سازد.

وی ادامه داد : اگر قرار است امور سیاسی – اجتماعی جامعه به انسانهای با تقوا، متعهد و سیاستمدار سپرده شود ، باید جامعه را اصلاح کرد ، زمینه تهمت و دورغ را از بین برده و آگاهی سیاسی مردم را بالا برد، از تفرقه و اختلاف پرهیز کرد و نصایح رهبری را جدی گرفت و عمل کرد.
معاون امور بین الملل حزب مؤتلفه اسلامی عوامل فوق را ریشه رشد و افزایش قشر بی تفاوت در جامعه دانست و تأکید کرد: جریان انحرافی و فتنه روی نشر بی تفاوت جامعه سرمایه گذاری می کنند و با زیر پا گذاشتن ارزشها و شعار لیبرالی سعی بر تقویت و جذب این قشر در جامعه دارند.

وی افزایش درصد قشر بی تفاوت در جامعه را ناشی از ضعف دستگاههای فرهنگی کشور در جامعه سازی اسلامی دانست و خاطرنشان کرد : تأخیر در جامعه سازی اسلامی دستیابی به اهداف و آرمانهای انقلاب را دچار مخاطره می کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ترقی در ادامه افزود : اگر اصولگرایان می خواهند در انتخابات آینده پیروز شوند باید فضای جامعه را از فضای تهمت و دروغ پاک نگه دارند ، وحدت را جدی بگیرند و نگذارند جامه سوی بی تفاوتی برود .

وی در بخش دیگری از این جلسه به در پاسخ به سؤالاتی درخصوص جریان انحرافی گفت: این جریان مثل جریانهای قدرت طلبی که در دولتهای سازندگی و اصلاحات نفوذ کرده بودند، در دولت دهم نیز نفوذ کرده و با حاشیه سازی و سوء استفاده مالی زحمات و خدمات دولت را زیر سؤال برده و به رقیب انتخاباتی آینده اصولگرایان تبدیل شده ، و مثل جریانهای قبلی می تواند بالقوه خطرناک باشد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی همچنین در پاسخ به سؤالی درخصوص ساز و کار 8+7 برای وحدت اصولگرایان اظهار داشت: هیچگاه مثل امروز جامعتین به این شکل با احساس مسئولیت به میدان وحدت اصولگرایان نیامده بودند و این فرصتی گرانبها برای اصولگرایان است که باید با گذشت و اغماض نسبت به بعضی خواسته هایشان به لیست واحد درانتخابات برسند و فرصت پیروز شدن را از دست ندهند ، ما به این ساز و کار امیداوار هستیم و امیدواریم تلاش دشمنان برای ممانعت از وحدت به نتیجه نرسد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016