دوشنبه 21 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

غفوری فرد: خاتمی برای ورود به فعاليت‌های انتخاباتی اصرار فراوانی دارد، مهر

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسين با تاکيد بر اينکه گروه های مختلف اصلاح طلب در حال فعاليت برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند، گفت: خاتمی اصرار زيادی دارد که وارد فعاليت انتخاباتی شوند و مذاکراتی را در اين راستا انجام داده است.

حسن غفوری فرد در بازديد از خبرگزاری مهر در گفتگو با خبرنگار اين خبرگزاری درباره فعاليت انتخاباتی اصلاح طلبان با تاکيد بر اينکه اوج فعاليت های هر تشکل سياسی حضور در انتخابات است اظهار داشت: هر حزب و گروهی که خودش را از حضور در انتخابات محروم کند عملا خود را از دايره فعاليت های سياسی حذف کرده است بر اين مبنا اعتقاد دارم اصلاح طلبان در انتخابات شرکت می کنند.

اقدامات اصلاح طلبان در مجلس ششم و فتنه ۸۸ آنها را نابود کرد

نماينده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوالی پيرامون شانس اصلاح طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی تصريح کرد: ميزان موفقيت اصلاح طلبان به نحوه عملکرد و نحوه برخوردشان بستگی دارد، اصلاح طلبان با اقداماتشان در مجلس ششم ، شورای شهر اول و فتنه ۸۸ خودشان را نابود و ضربات سنگينی را به خود وارد کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اعلام برائت اصلاح طلبان از فتنه ۸۸ و مجلس ششم شرط حضور اقليت آن ها در مجلس آينده

غفوری فردافزود: اگر اصلاح طلبان بتوانند اشتباهات مجلس ششم خود را جبران کنند يا حداقل از کسانی که آن اشتباهات را در مجلس ششم انجام دادند اعلام برائت کرده و برائتی شفاف از سران فتنه داشته باشند و چهره های منطقی و معقول را برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی معرفی کنند شانس دارند که به عنوان يک اقليت در مجلس نهم حضور داشته باشند.

وی با تاکيد بر اينکه اصلاح طلبان در مجلس آينده قطعا در اقليت خواهند بود تصريح کرد: اکثريت مجلس نهم در اختيار اصولگرايان خواهد بود.

خاتمی برای ورود به فعاليت های انتخاباتی اصرار زيادی دارد

عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس شوای اسلامی با تاکيد بر اينکه گروه های مختلف اصلاح طلب در حال فعاليت برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند گفت: خاتمی اصرار زيادی دارد که وارد فعاليت انتخاباتی شوند و مذاکراتی را در اين راستا انجام داده است.

غفوری فرد با بيان اينکه شرط و شروط هايی که اصلاح طلبان می گذارند در واقع مقدمه ای است برای حضورشان در انتخابات اظهار داشت: اصلاح طلبان به خوبی می دانند که نظام شروط آن ها را نمی پذيرد اما با بيان اين شروط در حقيقت به دنبال اعلام حضور غير مستقيم هستند.

وی اظهارات بهزاد نبوی مبنی بر اينکه ما بايد به شرايط سال ۷۲ برگرديم يعنی خود را برای انتخابات آينده آماده کنيم و اظهارات اخير موسوی خوئينی ها را نمايانگر تلاش اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات دانست.

اصلاح طلبان تلاش می کنند از وجه هاشمی استفاده کنند

وی با اشاره به اينکه سر ليست بخشی از اصلاح طلبان محسن هاشمی است گفت: اصلاح طلبان ضربه سختی به آقای هاشمی در انتخابات مجلس ششم زده اند و به نظر من اگر بخواهند خودشان را زير چتر آقای هاشمی مخفی کنند ضربه سخت تری به ايشان خواهند زد، بنده فکر می کنم آقای هاشمی با درايت تر از آن هستند که با طناب اصلاح طلبان به چاه برود.

غفوری فرد افزود: اصلاح طلبان تلاش می کنند از وجه آقای هاشمی استفاده کنند که قرار دادن محسن هاشمی در سر ليست گروهی از اصلاح طلبان نمايانگر اين امر است.

محسن هاشمی، بيطرف، کواکبيان و عارف سر ليست های اصلاح طلبان در انتخابات آينده هستند

وی با اشاره به اينکه اصلاح طلبان چند گروه هستند که احتمالا در نهايت با هم هماهنگ خواهند شد، گفت: محمد رضا عارف و حبيب الله بيطرف از يک ليست، محسن هاشمی از ليست ديگر و مصطفی کواکبيان سر ليست های سه ليست انتخاباتی اصلاح طلبان خواهند بود.

غفوری فرد در پاسخ به سئوالی مبنی بر اينکه اپوزسيون خواستار تحريم انتخابات هستند اگر اصلاح طلبان بخواهند در انتخابات شرکت کنند چه جوابی به آن ها می دهند تاکيد کرد: عقلای اصلاح طلب می دانند وزنی ندارند که تحريم شان در عرصه انتخابات تاثير گذار باشد لذا اظهاراتی را مانند اينکه ما نبايد در از نظام قهر کنيم را مطرح می کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016